1. leht 1-st

Päevalehe artikkel 27.01.2006

Postitatud: 10:05, 27 01 2006
Postitas proviisor

Postitatud: 21:15, 07 02 2006
Postitas speyactilus
Alustuseks mis on juba juhtunud (mitte eestis muidugist)
http://www.ttpa.ee/index.php?option=con ... 8&Itemid=2
http://www.ttpa.ee/index.php?option=con ... 9&Itemid=2
http://www.minut.ee/articles/04/04/23/1224250.shtml
http://oldwww.evr.ee/files/501.doc (ohukaardi moodi asi) EDIT: see ongi ohukaart Eeati Raudtee kodulehelt http://www.evr.ee

ja siis veel abimeheks http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=954037 sellele tsitaadile uudisest:
Sadama riskianalüüs koostamisel
Robert Antropov, Paldiski Sadamate AS-i juhatuse esimees

Keskkonnaspetsialistide sõnul ei ole plahvatusohtlikkuse seisukohast mingit tähtsust, kas linnapea poolt nimetatud aine asub lahtise taeva all või mitte. Ise-eneslik plahvatus on välistatud ning ainus võimalus oleks ammooniumnitraat välise mõjuri toimel plahvatama panna.


Nõuded kemikaali hoiukohale, ...blabla... ning erinõuded ammooniumnitraadi käitlemisele(Majandus- ja kommunikatsiooniminister, määrus, jõustumise kpv. 28.10.2005, Hetkel kehtiv)

§ 183. Hoidmine

...
(6) Ammooniumnitraati tuleb hoida nii, et sellega ei puutuks kokku:
...
6) põlevad vedelikud ja kütused;
7) orgaanilised ja põlevad materjalid (hein, õled, turvas, kivisüsi, paber, peenestatud puit, saepuru jne);
...
11) mis tahes muu materjal, mis suurendab tule- ja plahvatusohtlikkust.

(7) Purunenud pakend ja sellest väljavalgunud ammooniumnitraat tuleb kohe kahjutustada, kui on põhjust arvata, et ammooniumnitraat on saastunud kõrvaliste ainetega.

Mu meelest on ikka kusagil jälle jama ... Paldiski, ettevaatust.