Üritan leida selle käskkirja paberkandjal, siis ehk teleajakirjanikel tööd selle olukorra valgustamisel ja kommentaaride võtmisel liikluskomissarilt ja kindlustuse esindajatelt- see tuleb enne ära klaarida, kui nõuded kohtusse lähevad, sest kindlustus ei korva, kui süüdlast ei tea ja kaskol on omavastutus, mis tuleb maksta!
Soovitan lugeda ka oluliselt täiendatud liiklusseadust:
http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13260378
14. peatükk ERISÄTTED
§ 71. Eritalituse sõiduk
2) Alarmsõiduki juht, kelle sõidukil on sisse lülitatud sinine vilkur koos erilise helisignaaliga või helisignaalita, võib ametiülesannete täitmisel eirata käesoleva seaduse § 47 lõigetes 1–4 nimetatud suurimat lubatud sõidukiirust.
Ei või eirata:
§ 47. Lubatud sõidukiirus
(5) Juht peab kohandama oma sõiduki kiiruse selliseks, mis arvestab tema sõidukogemusi, teeolusid, tee ja sõiduki seisundit, veose iseärasusi, ilmastikutingimusi, liikluse tihedust ning muid liiklusolusid, et ta suudaks peatada sõiduki eespoolse nähtavusulatuse piires ning teel etteaimatava mis tahes takistuse ees. Juht peab vähendama kiirust ning vajaduse korral peatuma, kui tingimused seda nõuavad, eriti siis, kui nähtavus on halb.-
selle järgi jääb süüdi, kui kuhugi otsa põrutab.
§ 49. Liiklus õuealal
(1) Jalakäija võib õuealal liikuda kogu tee ulatuses.
(2) Juht ei või õuealal jalakäijat ohustada ega takistada, vajaduse korral tuleb sõiduk peatada. Jalakäija ei või juhti põhjendamatult takistada.
(3) Sõiduk võib õuealal jalakäijate vahetus läheduses liikuda jalakäija kiirusega ja mujal mitte kiiremini kui 20 kilomeetrit tunnis.
-siin eesõigused ei kehti.
Juhiks veel tähelepanu, et liiklust takistavat sõidukit on õigus teisaldada, kuid selle käigus tekkivate vigastuste eest vastutab teisaldaja!
Soovitan lugeda ka uut "Eritalituse sõidukite loetelu, nende tähistamise ja liiklemise kord"
http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13251504.