Põhiautode rotatsioon.
Postitatud: 20:36, 27 04 2014
Loon siis uue teema siia. Taas kord tõotab tulla kuum teema. Vahetame suurema koormuse komandode autod väiksema koormusega komandode autodega.
Läbi mõtlemata protsess mis on halvendanud Rapla komando võimekust.
22-l aprillil viidi Raplast Barbara Pärnu. Sealt toodi Pärnu 12 Raplasse. See auto ootab nüüd oma remonti. Täna tuli Viljandist juba 3. asendusauto mida ei kõlba arvesse võtta
Mida kirjutab 25nda aprilli PA uudiskiri rescue postkastis-
Esmaspäeval peetakse ülemaailmset töötervishoiu ja tööohutuse päeva
28. aprillil tähistatakse üle maailma iga-aastast töötervishoiu ja tööohutuse päeva. Sellega seoses soovin kõigile Päästeameti töötajatele meelde tuletada, kui oluline on ohutus nii töökohal kui ka tööst vabal ajal.
Sündmuskohal ei saa me kõiki ohte eemaldada, kuid saame töötajate teadlikkust ohtudest tõsta. Seetõttu soovingi meelde tuletada, et ohutus on päästealal ääretult oluline. Ohutuse tagamiseks saab palju ära teha ka tööandja, kuid kõige paremini saab enda ohutuse eest seista ikkagi igaüks ise.
1. auto mis asenduseks anti- alusraami 2 vahetala kokku 4st kohast katki.
2. auto kaotas täna sündmusele sõites pidurid. (õnneks oli võimalus otse sõita! )
3. auto tuli Viljandist ja arvele ei võetud.
Kas peaksime suud kinni hoidma ja edasi sõitma??? Mitte mingil juhul!!!
Rotatsioon??? Milleks??? Tehnikat saab hoida ja hooldada. Kui juht tunneb et autol midagi valesti,siis tuleb sellest teada anda ja viga eemaldada.
Saan aru kui on tõesti SUUR koormus. Lilleküla autod, arusaadav,aga massiline üle vabariigi???
Läbi mõtlemata protsess mis on halvendanud Rapla komando võimekust.
22-l aprillil viidi Raplast Barbara Pärnu. Sealt toodi Pärnu 12 Raplasse. See auto ootab nüüd oma remonti. Täna tuli Viljandist juba 3. asendusauto mida ei kõlba arvesse võtta
Mida kirjutab 25nda aprilli PA uudiskiri rescue postkastis-
Esmaspäeval peetakse ülemaailmset töötervishoiu ja tööohutuse päeva
28. aprillil tähistatakse üle maailma iga-aastast töötervishoiu ja tööohutuse päeva. Sellega seoses soovin kõigile Päästeameti töötajatele meelde tuletada, kui oluline on ohutus nii töökohal kui ka tööst vabal ajal.
Sündmuskohal ei saa me kõiki ohte eemaldada, kuid saame töötajate teadlikkust ohtudest tõsta. Seetõttu soovingi meelde tuletada, et ohutus on päästealal ääretult oluline. Ohutuse tagamiseks saab palju ära teha ka tööandja, kuid kõige paremini saab enda ohutuse eest seista ikkagi igaüks ise.
1. auto mis asenduseks anti- alusraami 2 vahetala kokku 4st kohast katki.
2. auto kaotas täna sündmusele sõites pidurid. (õnneks oli võimalus otse sõita! )
3. auto tuli Viljandist ja arvele ei võetud.
Kas peaksime suud kinni hoidma ja edasi sõitma??? Mitte mingil juhul!!!
Rotatsioon??? Milleks??? Tehnikat saab hoida ja hooldada. Kui juht tunneb et autol midagi valesti,siis tuleb sellest teada anda ja viga eemaldada.
Saan aru kui on tõesti SUUR koormus. Lilleküla autod, arusaadav,aga massiline üle vabariigi???