1. leht 1-st

Põhiautode rotatsioon.

Postitatud: 20:36, 27 04 2014
Postitas raigo
Loon siis uue teema siia. Taas kord tõotab tulla kuum teema. Vahetame suurema koormuse komandode autod väiksema koormusega komandode autodega.
Läbi mõtlemata protsess mis on halvendanud Rapla komando võimekust.
22-l aprillil viidi Raplast Barbara Pärnu. Sealt toodi Pärnu 12 Raplasse. See auto ootab nüüd oma remonti. Täna tuli Viljandist juba 3. asendusauto mida ei kõlba arvesse võtta :§§: :§§: :§§:
Mida kirjutab 25nda aprilli PA uudiskiri rescue postkastis-
Esmaspäeval peetakse ülemaailmset töötervishoiu ja tööohutuse päeva
28. aprillil tähistatakse üle maailma iga-aastast töötervishoiu ja tööohutuse päeva. Sellega seoses soovin kõigile Päästeameti töötajatele meelde tuletada, kui oluline on ohutus nii töökohal kui ka tööst vabal ajal.


Sündmuskohal ei saa me kõiki ohte eemaldada, kuid saame töötajate teadlikkust ohtudest tõsta. Seetõttu soovingi meelde tuletada, et ohutus on päästealal ääretult oluline. Ohutuse tagamiseks saab palju ära teha ka tööandja, kuid kõige paremini saab enda ohutuse eest seista ikkagi igaüks ise.

1. auto mis asenduseks anti- alusraami 2 vahetala kokku 4st kohast katki.
2. auto kaotas täna sündmusele sõites pidurid. (õnneks oli võimalus otse sõita! )
3. auto tuli Viljandist ja arvele ei võetud.
Kas peaksime suud kinni hoidma ja edasi sõitma??? Mitte mingil juhul!!!
Rotatsioon??? Milleks??? Tehnikat saab hoida ja hooldada. Kui juht tunneb et autol midagi valesti,siis tuleb sellest teada anda ja viga eemaldada.
Saan aru kui on tõesti SUUR koormus. Lilleküla autod, arusaadav,aga massiline üle vabariigi???

Re: Põhiautode rotatsioon.

Postitatud: 21:51, 01 05 2014
Postitas raigo
Mehed, kes te olete roolis-keelduge sõitmast tehniliselt mittekorras autoga!!!

Re: Põhiautode rotatsioon.

Postitatud: 10:10, 02 05 2014
Postitas anttil
Tere

See auto, mis Pärnust Raplasse läks, käis just enne äratulekut pidurite remondis. Enne seda käisime ülevaatuspunktis, ja lasime teha pidurite testi. Alles siis jäeti auto seisma. Ka peale remonti käisin piduristendis. Väga napilt läks piduritega läbi. Sellel on sünnist saati pidurid kehvad olnud. Antti arvab oma rumala aruga, et häda on tegelikult kas piduri peakraanis või klappides. Oleks vaja mõõta tegelikud õhurõhud, mis pidurikambritesse jõuavad. Oleme aastaid kurtnud kevade pidurite üle.

Meie võime ju rääkida, et rehvid on kulunud, auto ei pidurda jne. Tänase päeva seisuga ei saa enam nii, et mehed rääkige, tehakse korda. Need ajad on möödas, ärge looge endale illusioone. Endine Pärnu 12 on olnud palju kordi arvelt maas. Alles siis sai auto endale rehvid, mingisugused pidurid, haagisetuled, jne. Paljuski taandub ka kehva või hoolimatu margiteenindusele.

Kuna olen ise veel viimaseid päevi puhkusel ei julge eriti siin kaasa rääkida. Aga auto kohta saab minult ausat infot küll. Olen selle autoga töötanud esimesest päevast alates, nii, et kui mingisuguseid muresid, siis mehed ärge häbenege, helistage.

P.S.
Pärnu meestele tuli rotatsioon väga ootamatult. Sellest ei teadnud keegi midagi.

Re: Põhiautode rotatsioon.

Postitatud: 08:48, 04 05 2014
Postitas kalifa
Nüüd siis antut teemal ka artikkel Õhtulehes http://www.ohtuleht.ee/578229/paasteaut ... nnad-tulli
Imelik vaid see, et Pärnu teisel ratsul sõitnu on lasknud autol vähese efektiivsusega piduritega sõita 80 000 kilomeetrit, ohustades niimoodi igal väljasõidul oma meeskonna ja teiste liiklejate turvalisust! :shock:

Re: Põhiautode rotatsioon.

Postitatud: 12:05, 17 05 2014
Postitas Rommi96
Huvitav teema jah. Reporteris, kus näidati seda sündmust, kui seal see sotsiaalmaja kõrvalhoone põles Türil, oli pildis näha Pärnu 1-1'te(Türi mehed sõidavad siis sellega praegu?).
Eile Läänemaal, kus need kaks mootorratturit surma said, sõitsid Haapsalu mehed Haapsalu 1-2'ga. Mis selle 1-1ga seal lahti on?

Re: Põhiautode rotatsioon.

Postitatud: 13:17, 17 05 2014
Postitas Innar
Rommi96 kirjutas:Huvitav teema jah. Reporteris, kus näidati seda sündmust, kui seal see sotsiaalmaja kõrvalhoone põles Türil, oli pildis näha Pärnu 1-1'te(Türi mehed sõidavad siis sellega praegu?).
Eile Läänemaal, kus need kaks mootorratturit surma said, sõitsid Haapsalu mehed Haapsalu 1-2'ga. Mis selle 1-1ga seal lahti on?
Kokkuvõtvalt on siis niimoodi :
Rapla 11 >>> Pärnu 11
Türi 11 >>> Pärnu 12
Pärnu 11 >>> Türi 11
Pärnu 12 >>> Rapla 11

Re: Põhiautode rotatsioon.

Postitatud: 11:32, 18 05 2014
Postitas mrali
Rommi96 kirjutas:sõitsid Haapsalu mehed Haapsalu 1-2'ga. Mis selle 1-1ga seal lahti on?
Pigem võis see Haapsalu 12 olla tol hetkel Lihulas asendusautoks.