koostöö
Postitatud: 12:05, 20 05 2006
Tere!mõtlesin pikalt,et kas seda juttu kirjutada või ei....,sest ma ei taha tekitada tüli ega norida....kuid mõned päevad tagasi oli väike seik e tilk...mis ajas karika ääreni täis!Ja kui mõni häirekeskuse töötaja seda ka loeb,siis palun mõelge kaasa ja ärge võtke seda kui järjekordset juttu stiilis ah,et üks loll tänavalt...kes midagi ei tea.ja mu jutt pole norimine vaid pigem soovitus TEILE,et me koostöö sujuks veel paremini!
nüüd asjast!asi on suhtlemises ja selle oskuses.ma saan aru..TEIE nimi või ametinimetus on päästekorraldajad...ülesandega võtta vastu hädakutseid ja siis nende järgi...nüüd siis mu jutu mõte...juhatada kohale kiirabi või päästeüksused kõige optimaalsemat e kiiremat teed ja olla meile nö igati toeks kohapealt tuleva info vahendamises....aga,tihti jääb mulje,et Te küll võtate kutse vastu ja saadate meid välja....ise te ju jääte tubaseks,ei pea riietuma,ei pea välja tormama(pea juba mõtteid täis,et hoopis kuidas kohapeal käituda või mida nüüd tegema hakata)ja vb jätkate pooleli jäänud vestlust lauanaabriga jne...aga MEIE peame nüüd tegutsema ja tegutsema kiirelt,oskuslikult ja hästi....ME teemegi seda,aga vaadake kui te võtate kutse vastu ja annate mulle e maapiirkondade komandole või kiirabile"stiilis x külas,põleb maja...või on kannatanu....ilma,et oleks täpsemat seletust"ja meie sõites välja palume teejuhatust täpsustada...tuleb vastus..."ei tea...te peate piirkonda ise tundma" siis on asi natuke paha.üldiselt on nii,et tõesti mehed teavad piirkonda üldiselt...kuid igat talu või tee otsa pole võimalik teada.toon näite mis mind eriti vihastab"kiirabi delta kutse"....vaadake kui te võtate kutse vastu...te ju teate kelle piirkonnast e teeninduspiirkonnast see tuleb ja mis komando sinna reageerib või ka nii,et kes on lähem ja vaba see läheb(see vimane puudutab eriti kiirabi),siis inimesele olekski vaja kohe öelda,et teile tuleb põlva-otepää-tõrva jne kiirabi...inimene teeb(kui on suuteline)oma teejuhatuse vastavalt siis ringi....aga mitte nii,et inimene eeldades,et talle tuleb nt põlva kiirabi...ka teejuhatuse annab vastava.....kuid TEIE saadate nüüd nt kellegi teise...kuid teejuhatus on ikkagi põlva poolt!!!vaadake kui on kiire kutse....ei ole eriti meeldiv hakata nüüd oma peas veel raalima,et kumba kätt ma pean siis keerama või kuhu minema...ja kui esimese teeotsaga on juba eksitud....läheb asi üha hullemaks....ja nüüd tekivad pinged....arst süüdistab autojuhti,et too ei tea kuhu sõita...autojuht on ise ka juba närvis...süüdistab hk,et too on vale teejuhatuse andnud jne...ja eriti vihastab sellisel juhul siis see,et kui nüüd küsid teejuhatuse üle.....saad sõimata,et kuidas TE ei tea!?olukord kohapeal üha pingestub ja kui lõpuks hilinemisega sinna jõuad on asi juba väga hull ja rahvas marus....teie häirekeskuse töötajad saate seda vaid kuulda....meie aga näha,tunda,taluda jne.
Või teine asi.....oli lihtsamat sorti väljakutse mis anti depoosse mob tel peale.....vastu võttis lähem mees(kes oli tõrjuja....väga pika töökogemusega)ja ta andis toru üle v-vanemale...ja mis nüüd juhtus"kõigepealt loeti pikalt moraali,et miks peab"tema e HK töötaja ühte ja sama juttu mitu korda rääkima...et miks v-vanem ise toru ei võta"ausalt öeldes rikkus kogu meeskonna tuju ära oma ülbitsemisega.
lõpetuseks..no ma ei tea,üritaks kuidagi seda asja sõbralikumalt või inimlikumalt ajada,sest veame ju ühte vankrit.... ja veel asi on ju tegelikult ikka sedapidi,et "teie e hk,olete meie jaoks st,et me jõuaks sinna kus on häda,aitaks neid inimesi jne.....mitte,et meie oleme teie jaoks!?Ma palun vabandust kui nüüd keegi on väga solvund...kuid lõppkokkuvõttes on jutu mõte see,et parandada veelgi meie koostööd ja kohalejõudmise vavu!edu meile kõigile!
nüüd asjast!asi on suhtlemises ja selle oskuses.ma saan aru..TEIE nimi või ametinimetus on päästekorraldajad...ülesandega võtta vastu hädakutseid ja siis nende järgi...nüüd siis mu jutu mõte...juhatada kohale kiirabi või päästeüksused kõige optimaalsemat e kiiremat teed ja olla meile nö igati toeks kohapealt tuleva info vahendamises....aga,tihti jääb mulje,et Te küll võtate kutse vastu ja saadate meid välja....ise te ju jääte tubaseks,ei pea riietuma,ei pea välja tormama(pea juba mõtteid täis,et hoopis kuidas kohapeal käituda või mida nüüd tegema hakata)ja vb jätkate pooleli jäänud vestlust lauanaabriga jne...aga MEIE peame nüüd tegutsema ja tegutsema kiirelt,oskuslikult ja hästi....ME teemegi seda,aga vaadake kui te võtate kutse vastu ja annate mulle e maapiirkondade komandole või kiirabile"stiilis x külas,põleb maja...või on kannatanu....ilma,et oleks täpsemat seletust"ja meie sõites välja palume teejuhatust täpsustada...tuleb vastus..."ei tea...te peate piirkonda ise tundma" siis on asi natuke paha.üldiselt on nii,et tõesti mehed teavad piirkonda üldiselt...kuid igat talu või tee otsa pole võimalik teada.toon näite mis mind eriti vihastab"kiirabi delta kutse"....vaadake kui te võtate kutse vastu...te ju teate kelle piirkonnast e teeninduspiirkonnast see tuleb ja mis komando sinna reageerib või ka nii,et kes on lähem ja vaba see läheb(see vimane puudutab eriti kiirabi),siis inimesele olekski vaja kohe öelda,et teile tuleb põlva-otepää-tõrva jne kiirabi...inimene teeb(kui on suuteline)oma teejuhatuse vastavalt siis ringi....aga mitte nii,et inimene eeldades,et talle tuleb nt põlva kiirabi...ka teejuhatuse annab vastava.....kuid TEIE saadate nüüd nt kellegi teise...kuid teejuhatus on ikkagi põlva poolt!!!vaadake kui on kiire kutse....ei ole eriti meeldiv hakata nüüd oma peas veel raalima,et kumba kätt ma pean siis keerama või kuhu minema...ja kui esimese teeotsaga on juba eksitud....läheb asi üha hullemaks....ja nüüd tekivad pinged....arst süüdistab autojuhti,et too ei tea kuhu sõita...autojuht on ise ka juba närvis...süüdistab hk,et too on vale teejuhatuse andnud jne...ja eriti vihastab sellisel juhul siis see,et kui nüüd küsid teejuhatuse üle.....saad sõimata,et kuidas TE ei tea!?olukord kohapeal üha pingestub ja kui lõpuks hilinemisega sinna jõuad on asi juba väga hull ja rahvas marus....teie häirekeskuse töötajad saate seda vaid kuulda....meie aga näha,tunda,taluda jne.
Või teine asi.....oli lihtsamat sorti väljakutse mis anti depoosse mob tel peale.....vastu võttis lähem mees(kes oli tõrjuja....väga pika töökogemusega)ja ta andis toru üle v-vanemale...ja mis nüüd juhtus"kõigepealt loeti pikalt moraali,et miks peab"tema e HK töötaja ühte ja sama juttu mitu korda rääkima...et miks v-vanem ise toru ei võta"ausalt öeldes rikkus kogu meeskonna tuju ära oma ülbitsemisega.
lõpetuseks..no ma ei tea,üritaks kuidagi seda asja sõbralikumalt või inimlikumalt ajada,sest veame ju ühte vankrit.... ja veel asi on ju tegelikult ikka sedapidi,et "teie e hk,olete meie jaoks st,et me jõuaks sinna kus on häda,aitaks neid inimesi jne.....mitte,et meie oleme teie jaoks!?Ma palun vabandust kui nüüd keegi on väga solvund...kuid lõppkokkuvõttes on jutu mõte see,et parandada veelgi meie koostööd ja kohalejõudmise vavu!edu meile kõigile!