Kus suitsu, seal tuld, eks see likvideerimine läheb nüüd juba lahti, juba sätitakse põhjendusi, kuidas tüütutest komandodest lahti saada.
Vaata ka hr. Klaose kirjutist ajakirjas "Häire112" nr. 2/2008, lk. 4
http://www.rescue.ee/5619
Tegelikult on see pikaajaline väljasuretamise protsess, kus teadlikult eelistati teatud komandosid, teised aga jäeti viletsama tehnikaga, remondid tegemata jne. , et seal ei saaks meeskond kokku, seejärel kanditi või kaotati seal vabad kohad, et jääkski 1+1(2) komandoks, nüüd uued tuuled selliseid enam ei tunnista- vaev on osutunud õigustatuks, pole komandot, pole juhtkonnal peavalu. Ma loodan, et hr. Klaos, olles lõunas vastutav, ei peaks kunagi koos Tartu meeskondadega sõitma ääremaale mitme hukkunuga õnnetusele, jõudes sündmuskohale 50 minutit peale väljakutse saamist!
Paneks siis väikse spikri tulevikuks ka kokku, eeldusel, et 1+3 meeskonna olemasoluks peab komando meeskond olema vähemalt 20 teenistujat:
Tartumaal jääb alles: Tartu, Tõrvandi, Alatskivi, Elva.
Jõgevamaal jääb alles: Jõgeva, Tabivere, Mustvee, Põltsamaa.
Viljandimaal jääb alles: Viljandi, Abja-Paluoja, Mustla, Suure-Jaani.
Võrumaal jääb alles: Võru, Antsla, Vastseliina.
Valgamaal jääb alles: Valga, Otepää, Tõrva.
Põlvamaal jääb alles: Põlva, Räpina, Kanepi.
Selline oleks siis minu nägemusel kohtade jaotumine eeldusel, et päästjaid ei koondata, vaid tõstetake ümber!
Eks igaüks võib nüüd kaardi juurde minna ja vaadata, kuidas päästeteenus inimesteni jõuab. Kiiruse arvestusel võiks võtta 60 km/h keskmisena, eelduseks muidugi, et lähim meeskond pole teise sündmusega hõivatud!