Sireeni puudulik kasutamine

Operatiivsõidukite juhtimine, olukorrad liikluses ja maastikul. Juhtimisvõtted.
Kasutaja avatar
kalifa
Postitusi: 927
Liitunud: 06:37, 17 02 2006
Asukoht: endine Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas kalifa » 21:17, 19 01 2007

vaatab eemalt kirjutas:Päris huvitav,kuidas koolitajate nimed ja koht nende õpetusest aru aitab saada :D Ag no mis siis ikka - JUPO ja OÜ Autosõit korraldavad väga kvaliteetsied operatiivsõidukijuhi kursuseid, millegi pärast arvan, et koolitajate nimed ei anna eriti infot nende õpetusest :? , kuid nendest niipalju, et JUPO-s siis kõik ja OÜ Autosõidus enamus koolitajateks on inimesed, kes on pika alarmsõidukijuhi kogemusega. Hea meelega lisaks ühe JUPO koolitajate koostatud juhise "Talvesõit", kuid kahjuks ei saa siia attachmenti juurde panna, või ma siis lihtaslt ei oska seda lisada :oops: eraldi vastusena on see veidi pikk, kipub risustama. Igatahes turvalist libedat aega kõikidele juhtidele (mitte ainult operatiivsõiduki roolis) ja ärge siis hinnake enda ja oma sõiduki võimeid üle.

Seda ma arvasingi, kui Tallinnas oli vaja alarmsõitu koolitada, soovitati meilegi neid Opeleid seal Tartus ja koolitust Raadis, hea, kui on nii rikkad sponsorid, kes selle kõik kinni jõuavad maksta.
Paraku on nii mõnigi sõiduauto "Proff" suurema masinaga jänni jäänud!
Ma siiski loodan, et olete suure auto roolis ka vastavad käitumismallid kaasa võtnud ja aegsasti pidurdate enne ristmikku hoo maha, sest suur auto ei pruugi kõikjalt läbi mahtuda ja ei saa ka nii järsult suunda muuta!
mõtetes olen veel Teiega!

anttil
Postitusi: 242
Liitunud: 21:43, 07 02 2006
Asukoht: Pärnu päästekomando
Kontakt:

PostitusPostitas anttil » 12:46, 21 01 2007

Meie Eesti tingimustes on nutune see, et alarmsõidukiga sõitma õpetatakse sõiduautoga. Samas on targad ja hästi tähtsad mehed unustanud ära muuta füüsikaseadusi, et need mehed, kes õppisid sõitma sõiduautoga saaksid probleemivabalt hakkama ka veoautodega.
Samas ei tasu unustada ka seda, et ka kõige kõrgetasemeline koolitus ei tee koolitatud juhist veel autojuhti. Kui tal ikkagi auto- ja olukorratunnetus puudub siis koolita palju tahad -juhti temast ei saa. Mõelgem selle peale kui palju on teile räägitud kõigest muust, peale selle kuidas libedaga pidurdada.

Me siin tuletõrjes töötavate bussijuhtidega mõtlesime - vahva oleks kui saaks saata kõik meie süsteemis töötavad juhid talvel mägedesse sõitma. Nii vahva on ju mööda ülilibedaid serpentiine seigelda ja tunda, et minust on tõesti saanud autojuht.

Nüüd läks küll teemast mööda. Vabandust.
Antti
tel. 58279009

vaatab eemalt
Postitusi: 12
Liitunud: 15:30, 15 09 2006
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas vaatab eemalt » 15:00, 22 01 2007

kalifa kirjutas: Seda ma arvasingi, kui Tallinnas oli vaja alarmsõitu koolitada, soovitati meilegi neid Opeleid seal Tartus ja koolitust Raadis, hea, kui on nii rikkad sponsorid, kes selle kõik kinni jõuavad maksta.
Paraku on nii mõnigi sõiduauto "Proff" suurema masinaga jänni jäänud!
Ma siiski loodan, et olete suure auto roolis ka vastavad käitumismallid kaasa võtnud ja aegsasti pidurdate enne ristmikku hoo maha, sest suur auto ei pruugi kõikjalt läbi mahtuda ja ei saa ka nii järsult suunda muuta!

njah, kui operatiivsõidukijuht peab selleks, et ta tööd teha saaks, endale sponsoreid otsima.. :? siis töötab ilmselt vales kohas. Teema pole algatatud suurte autodega operatiivsõidu tegemise keerukuse pärast, vaid vilkurite ja sireeni osalise kasutamise tõttu ning siin ei oma tähtsust, kas on operatiivsõidukiks sõiduauto või mitte, siin on silmas peetud kõiki operatiivsõidukeid, olenemata suurusest. Millegipärast ma ei usu, et ned, kes sõidavad pritsuautodega, omavad vaid B-kat autojuhilube ning loomulikult on suure auto roolis operatiivsõitu teha hoopis muu, kui sõiduautoga, kuid parema puudumisel tasub operatiivsõidu koolitus läbida kasvõi sõiduautoga sest teooria,mis selle juurde käib ei jookse mööda külgi alla ka suurte autodega op sõitu tegevatel juhtidel.
kõik ei ole nii nagu esialgu paistab

reinuvader
Postitusi: 77
Liitunud: 09:33, 23 03 2006
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

PostitusPostitas reinuvader » 13:35, 23 01 2007

Tere!nähes siinset juttu siis tundub,et see op-autojuhtide koolitus on väga erinev ja,et kasutatakse vaid sõidu autosi???huvitav...siis oli minu e tookordne koolitus küll asjalikum,sest kasutuses olid "Nissan Patrol e P5",scaniad "katariina 3"aut kk,päästekool 21(scania aut kk),"Zil 130""Beugeot Boxer" ja kaks kiirabi bussi "vw ja Mersu"...kõik said kõiki proovida ja kiirabi autojuhid olid vaat,et usinamadki pritsuautode proovijad.kuid eksam tehti nii,et kumgi oma autoga e pritsumehed suure ja kiirabi omad bussiga.
kuid mind huvitab hoopis teine asi?olen kuulnud,et käivad ka täiend koolitused e libeda sõit jne...kui küsisin oma tehnikapargi juh käest,et sooviks minna...oli vastus,et käisid ju juba,mis täiendus...tema ei tea neist midagi.on siis täiendus kursused või ei ole?ja kui on siis kus või kes seda teeb?

anttil
Postitusi: 242
Liitunud: 21:43, 07 02 2006
Asukoht: Pärnu päästekomando
Kontakt:

PostitusPostitas anttil » 15:37, 24 01 2007

Tere. eelkirjutaja käest tahakski nüüd küsida- kui pikalt Sa koolis käisid?
Kui see asi kestis 3- päeva siis oligi see täiendkoolitus. Alarmsõidukijuhi algkoolitus kestab paar nädalat kauem kui 3-päeva. Ja päris ausalt öeldes ei olegi nagu veel kuulnud , et keegi sellise asja korraldanud oleks.
Kuna tegelenn selle asjaga suht süviti küsisin selle kohta ka selliselt kodanikult nagau Hellat Rumvolt. Vastuse saamine võtab vedi aega.
Antti
tel. 58279009


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron
Creative Commonsi litsents
Siin foorumis avaldatu on litsentseeritud Creative Commonsi Autorile viitamine 4.0 Rahvusvaheline litsentsi all.
Based on a work at http://foorum.estrescue.eu/.