Kui vanas liikluseeskirjas ei tohtinud autot peatada kohas, kus kaugus pideva jooneni oli alla 3 meetri, siis võiks ju uude liiklusseadusesse sisse kirjutada nõude: kus kaugus rada tähistava pideva joone või muu takistuse ja peatuva sõiduki vahel on alla 3 meetri, on peatumine keelatud, siis oleks ju mingi moraalne õigustus olemas.
Päästesõiduk poeb otsesõidul läbi ka 2,6 meetrisest praost, kuid liikumiskiirus sellel toimingul on minimaalne, samas pole praegu peale üldsõnalise jutu mingit nõuet, mis sunniks juhti peatumise järel loogiliselt hindama teiste juhtide sõidu võimalust- kõik ju ei kujuta ennast veoauto roolis juhina ette!
Viimase hukkunuga Pärnu liiklusõnnetuse
http://www.parnupostimees.ee/?id=356537 puhul tekkis mul aga küsimus: kas oli alarmsõitu teinud kiirabi sõiduki käitumine ka seoses avariisse sattunud ja väikelapse surma põhjustanud sõiduauto pidurdamisega? Kas sõitis kiirabi tee telgjoonel ja sellega sundis sõiduauto pidurdama? Sellistes libedates ilmaoludes toimub kogu liiklus paraku oludele mittevastava kiirusega ja kogenud alarmsõidu teostaja peaks arvestama, et teiste liiklejate tugev pidurdus või oluline sõidusuuna muutmine võivad põhjustada juhitavuse kaotust- püüdkem siis alarmsõitu tehes arvestada ka teiste liiklejate ja teeoludega!
