Uued MAN päästeautod
- kalifa
- Postitusi: 928
- Liitunud: 06:37, 17 02 2006
- Asukoht: endine Harjumaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 10:49, 10 05 2007
- Asukoht: PEPK
- Kontakt:
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 20:42, 21 12 2006
- Asukoht: Tln.
- Kontakt:
Ida-Viru masinatest kirjutab siin:
http://www.pohjarannik.ee/modules.php?n ... e&sid=5335
http://www.pohjarannik.ee/modules.php?n ... e&sid=5335
-
- Postitusi: 131
- Liitunud: 15:15, 19 01 2006
- Asukoht: Tallinn - Emmaste
- Kontakt:
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 21:17, 07 02 2006
- Asukoht: Lilleküla Keskkomando
- Kontakt:
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 17:19, 17 01 2006
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 131
- Liitunud: 15:15, 19 01 2006
- Asukoht: Tallinn - Emmaste
- Kontakt:
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 17:19, 17 01 2006
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
25. mail kell 11:00 toimub Tallinna Raekoja platsil Põhja-Eesti Päästekeskuse uue põhiauto ristimistseremoonia. Uus põhiauto saab endale särava nime Teele.
Uue Nõmme komando põhiauto ristimisest võtavad osa Päästeameti peadirektor Kalev Timberg, Põhja-Eesti Päästekeskuse direktor Raik Saart, Siseministeeriumi kantsler Märt Kraft, Tallinna linnapea Edgar Savisaar, MAN Nutzfahrzeuge müügijuht Richard Scholl ning Nordea Pank Eesti filiaali juht Vahur Kraft.
Ristimistseremoonia viib läbi EELK Tallinna Püha Vaimu koguduse õpetaja Gustav Peeter Piir.
Alates kella 12:00 kuni 12:30 on kõigil huvilistel võimalik Raekoja platsil tutvuda uute päästeautode ning vana päästetehnikaga. Kohapeal mängib orkester ja lastele jagab tuleohutusalaseid näpunäiteid päästekoer Nublu
Uue Nõmme komando põhiauto ristimisest võtavad osa Päästeameti peadirektor Kalev Timberg, Põhja-Eesti Päästekeskuse direktor Raik Saart, Siseministeeriumi kantsler Märt Kraft, Tallinna linnapea Edgar Savisaar, MAN Nutzfahrzeuge müügijuht Richard Scholl ning Nordea Pank Eesti filiaali juht Vahur Kraft.
Ristimistseremoonia viib läbi EELK Tallinna Püha Vaimu koguduse õpetaja Gustav Peeter Piir.
Alates kella 12:00 kuni 12:30 on kõigil huvilistel võimalik Raekoja platsil tutvuda uute päästeautode ning vana päästetehnikaga. Kohapeal mängib orkester ja lastele jagab tuleohutusalaseid näpunäiteid päästekoer Nublu
Viimati muutis janark, 13:07, 25 05 2007, muudetud 2 korda kokku.
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 21:17, 07 02 2006
- Asukoht: Lilleküla Keskkomando
- Kontakt:
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: 15:26, 20 03 2007
- Kontakt:
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: 15:26, 20 03 2007
- Kontakt:
Küsimus, miks pressist ei käi läbi see, palju jamasid sellel autol on avastatud. Iga kord kui lehes uue MAN´i kohta kirjutatakse siis ainult ülivõrdes (nii hea ja maailma parim päästeauto). "My ass" ta hea on. Ta pole veel arvesse saanud kuid juba on paak puru. Mis juhtub sellega siis kui ta veel kiiret sõitu (OP SÕITU KRUUSA TEEL) näeb. Siis vist läheb KUUSAKOSKISSE. ](*,) Kolm kuud on möödas auto saabumisest kuid arvesse ei saa teda panna.
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: 21:20, 25 01 2006
- Kontakt:
[quote]Rakvere 12 meeskond on 1+1. Huvitav kas nad uue auto panidki sellepärast teiseks autoks,et tagumisel istmereal vähe ruumi on. Ehk kahekesi ees istudes pole väga vigagi sõita :D[/quote]
see oli ajutiselt 1-2, sest
holmatron viidi väike maarjasse koolitajate väljaõppele.
Ja ka kahekesi ei ole sellega mugav sõita. MV iste on ebamugav ja jalgadel on ka vähe ruumi.
proovisime ka kiiremini sõita. 110 on max kiirus. spidokas näitas täpselt (kontrollisin GPS-iga)
peale puuduste on ka mõned asjad mis täitsa asjalikud tunduvad.
* mootoriga voolikutrumli kerimine (kui seda üldse kasutatakse, sest survet sealt ei saa) ja suruõhuga vooliku tühjedamine.
* paagi veetaseme hoidja.
* kapid on madalamad (saab asjad lihtsamini kätte)
mõned häirivad puudused ka:
* odav ja raskesti puhastatav plastik. puhastatavat pinda palju (hommikuti tuleb lapp varem kätte võtta )
* väike kabiin.
* kaasa tulnud hingamisaparaatidel pole kiirkinnitusi.
* lükandsein kiilub kinni. (seda võivad teha ka muud liikuma pidavad nn uksed)
* ...
see oli ajutiselt 1-2, sest
holmatron viidi väike maarjasse koolitajate väljaõppele.
Ja ka kahekesi ei ole sellega mugav sõita. MV iste on ebamugav ja jalgadel on ka vähe ruumi.
proovisime ka kiiremini sõita. 110 on max kiirus. spidokas näitas täpselt (kontrollisin GPS-iga)
peale puuduste on ka mõned asjad mis täitsa asjalikud tunduvad.
* mootoriga voolikutrumli kerimine (kui seda üldse kasutatakse, sest survet sealt ei saa) ja suruõhuga vooliku tühjedamine.
* paagi veetaseme hoidja.
* kapid on madalamad (saab asjad lihtsamini kätte)
mõned häirivad puudused ka:
* odav ja raskesti puhastatav plastik. puhastatavat pinda palju (hommikuti tuleb lapp varem kätte võtta )
* väike kabiin.
* kaasa tulnud hingamisaparaatidel pole kiirkinnitusi.
* lükandsein kiilub kinni. (seda võivad teha ka muud liikuma pidavad nn uksed)
* ...
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: 15:26, 20 03 2007
- Kontakt:
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: 15:26, 20 03 2007
- Kontakt:
http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=232202&d=20070531 lõpuks ometi räägitakse asjast
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: 15:07, 02 07 2006
- Asukoht: PEPK
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist