1. leht 1-st

MAN päästeautode vead ja kasulikud nipid.

Postitatud: 14:35, 11 05 2007
Postitas kalifa
Avaksin uue teema, et saaksid uute autode kasutajad aidata teisi korduvate vigade ja tehasepoolsete möödalaskmiste kõrvaldamisel.
Nagu olen kuulnud, ei ole see pealisehitaja mitte suurte kogemustega päästeautode valmistaja ja siit lähtuvalt on esimese partii autodel kindlasti sellised vead, mille likvideerimine tootmisprotsessis võtab aega ja esimestel uutel autodel need ka korduvad, aidakem siis üheskoos nendest lahti saada ja tunda mõnu tehasevärvi järgi lõhnavast tehnikast.
Kahtlen siiski pealisehituse tugevusvarus, mida meie teedel ei suutnud tagada ka selline pikaajaline valmistaja nagu "Rosenbauer", siit ka vajalikud oleksid tähelepanekud pealisehituse kinnituste ja tekkivate pragude kohta.
Kogenumad juhid võiksid siin ka kirjutada auto sõiduomaduste kohta(käitumine kurvides, kruusateedel, maastikusuutlikus).

Õõtsumine

Postitatud: 11:15, 16 08 2007
Postitas Doktor
Üks omapärane häda tundub olevat pealisehituse õõtsumisega. Nimelt on selle amortisatsioon nii pehme, et kõikumine mõjutab juhtmist. Pealisehituse õõtsumine on läbi rooli tunda, sest suuremla kiirusel hakka see autot vasakule ja paremal tirima. Viimast eriti pikiroopas teel.

Postitatud: 07:15, 30 11 2007
Postitas kalifa
Jälle üks jama leidunud, nüüd ei saa autot juhtida!
Pöörake tähelepanu ka ametnike kommentaaridele, mulle tundub, et need mehed ei tea autost suurt midagi, mida siis uutest autodest tahta!

http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=256530

Postitatud: 10:41, 30 11 2007
Postitas Doktor
kalifa kirjutas:Jälle üks jama leidunud, nüüd ei saa autot juhtida!
Pöörake tähelepanu ka ametnike kommentaaridele, mulle tundub, et need mehed ei tea autost suurt midagi, mida siis uutest autodest tahta!

http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=256530
Pilt
Kuidagi imelik on see jutt, et lumiste põhjamaadena tuntud Soome ja Rootsi kasutavad talvel suverehve. Nõmme mehed, mitu korda te talverehve küsimas oletete käinud, et ühtegi kaebust ei ole? Täpsemini, kelle käest te küsimas käisite?

Postitatud: 12:01, 30 11 2007
Postitas reinuvader
Tere!Lihtsalt üks tähelepanek...huvitav,et see teema"puuduvad talverehvid"alles nüüd üles võeti!?Minu teada tulid kõik uued "Katad nii 1 kui 3(Kata kahte ei tea see oli 4x4)suverehvidega, ka meie Otepää Kata,mis algselt tuli Valka.Sellest nö tehnilisest ebakõlast sai räägitud aastaid,vastus oli kogu aeg,et "raha pole"....ning äkki eelmise aasta lõpus tuli korraldus,et masin Tartu ja talverehvid alla!Ime sündis mu silme nähes...uskumatu,et mõni asi ka ära tehakse,mis siis,et aastaid peab manguma.
Hoopis teine teema on autode jaotus.Keegi kõrgemalt ju võtab vastu otsuseid,et milline auto kuhu läheb-sobib...siis mida teeb Kata 1 Otepää mägede vahel?On üsna nutuseid olukordi talvel või ka kevadel kulu ajal kui vaatame eemalt kuda maja põleb või veame nii pikad liinid,et kogu auto on voolikutest tühi,sest ligi ei pääse.Aga noh,see pole ainult meie probleem,sest sarnastes oludes on ka teised komandid eestis.Edu!

Re: MAN päästeautode vead ja kasulikud nipid.

Postitatud: 19:10, 14 10 2013
Postitas sosku
Kas on olemas selline andur, mis näitab kabiinis seda, kui mõni kapiuks on lahti jäänud? Asi selles, et nägin sõitmas lahtise pumbaruumi uksega MANi.

Re: MAN päästeautode vead ja kasulikud nipid.

Postitatud: 10:45, 15 10 2013
Postitas wilba
Peaks nagu olema punane tuluke jah. Aga noh, nagu tehnikaga ikka, ei pruugi need töötada. Scan Barbaraga nentisime ükskord sama fakti, et kapiuks lahti aga autos tuluke ei põle.