Eks siin riigihanke koostajate väike ebakompetentsus paistab välja. Saksamaa kiirteedel pikkade vahemaade korral saab kindlasti 110 km/h sõita, meil siin peaks kiirused ikka normi piiridesse jääma. Olen Tallinna Volvoga 120 km/h ka Järvevana teel sõitnud, tühja raamiga, kuid enne kurvilist lõiku läks kiirus liiale, jäägem ikka realistideks!Doktor kirjutas:Mulle laekunud info kohaselt on uuel konteinerautol eesmistel sildadel maanteerehvid, sest idee poolest peaks see sõitma 110 km/h. See osa, mis seletas kuidas täiskoormaga ja sh täishaagisega veoauto Eesti teedel 110 km/h tunnis sõidab jäi mulle pisut segaseks.
Kandevõime 20 tonni on ka üle pingutatud, selline konteiner peaks olema ääreni kive täis laotud! Kui auto registrimass on Eestis lubatud 32 tonni, jääb haagise registrimassiks vaid 8 tonni(praegu 18 tonni) ja autorongi registrimassiks 40 tonni(praegu 50 tonni), seda ületades tuleb taotleda eraldi sõiduks teeluba!!
Siis saab ju olla haagisel ilma teeloata vaid 3-4 tonnine konteiner!
Olgem realistlikud ja õppigem praktikutelt, ideaalne konteinerite transpordisüsteem töötab Kuusakoskis, kes transpordib vanametalli mööda vabariiki, seal pole nagu vaja 8x4 autosid ja haagisele saab ka normaalse koorma peale panna!
Lahendus oleks: Võtta konteineri maksimaalseks kaaluks 12 tonni ja vastavalt sellele vähendada auto ja haagise kandevõimeid ja registrimasse, mis peaks andma autorongi registrimassiks 40 tonni!
Rehvidena on kasutusel vist ruutmustriga rehvid, nagu oli ka paakautodel- see on minu arvates meie talveoludes parim valik kokkuhoiu tingimustes. Kuigi lennuvälja masinale pandi täismaastikurehvid, erinevad nende sõiduolud(lennuradade kõrval sõitmine) üldliikluse oludest, samas peaks see ruutmuster aitama talveoludes kaasa auto juhitavusele.
Katsetustel põllul sõites käitusid need rehvid rahuldavalt, hoiduda tuleks rataste puksimisest ja pehmele kohale seisma jäämisest!