Millega me töötame.

Siin arutleme teemadel, mis puudutab meie varustust. Raadiojaamadest hansalauani, joatorust autodeni.
Kasutaja avatar
kalifa
Postitusi: 928
Liitunud: 06:37, 17 02 2006
Asukoht: endine Harjumaa
Kontakt:

Re: Millega me töötame.

Postitus Postitas kalifa »

Lugesin täna seda tehnoseisundi määrust ja hakkas silma üks huvitav tabel, kuidas määratakse paakauto stabiilsust.

Kood 638. Paakauto stabiilsus
Nõue: veosepaagi raskuskeskme kõrgus teepinnast koormata autol ei tohi olla kõrgemal: hg≤0,9b, kus h g – raskuskeskme kõrgus; b – tagarataste rehvide veereteede välisservade vaheline kaugus, siis normaalsel paakautol on välisservade kaugus 2500mm, seega ei tohi tühja paagiga sõidukil mõõtes olla paagi raskuskeskpunkt kõrgemal, kui 2250 mm.
Mõte läks kohe "Metsavenna" peale, kuid huvitav oleks teada, palju see kõrgus on uutel paakidel.
mõtetes olen veel Teiega!
Kasutaja avatar
kalifa
Postitusi: 928
Liitunud: 06:37, 17 02 2006
Asukoht: endine Harjumaa
Kontakt:

Re: Millega me töötame.

Postitus Postitas kalifa »

Paneksin pildi sellest stabiilsuse mõõtmise korrast välja oma galeriisse:
http://nagi.ee/photos/kalifa/12845215/in-set/224147/
Assakul arves olev Unimog "Metsavend" sellesse mõõtepiiri ei mahu, hg=1(1,1)b, mis peaks juhid ettevaatlikuks tegema suurel kiirusel järskudes kurvides ja teelt mahapööretel! :roll:
mõtetes olen veel Teiega!
Kasutaja avatar
kalifa
Postitusi: 928
Liitunud: 06:37, 17 02 2006
Asukoht: endine Harjumaa
Kontakt:

Re: Millega me töötame.

Postitus Postitas kalifa »

Täna netis kolades jäi silma Põhja kodulehel olnud uudis uuest olmekonteinerist, mis 2. oktoobril päästekeskustele üle anti.
Ehk pakub huvi: http://www.pepk.ee/?section=news&action=view&newsID=592
Nagu selgub, hakkas juhtkond mõtlema ka päästjate olmele suurõnnetustel. Jääb vaid küsimus:"Kuidas saavad need konteinerid suurõnnetusele, juhte ja tehnikat tuleb puudud?"
Põhjas on pressiosakond võtnud "härjal sarvist", mida ei saa küll öelda päästeameti pressi kohta, kui vaadata kodulehte! :oops:
mõtetes olen veel Teiega!
Kasutaja avatar
response
Postitusi: 4
Liitunud: 10:50, 19 12 2011
Kontakt:

Re: Millega me töötame.

Postitus Postitas response »

Palun Bv206 sõpradel ja nende käekäiku järgijatel anda tagasisidet,

Mis piirkonnad praegu Bandvagn'eid kasutavad, mitu ühikut on meil (tihti ka "mahlakaskedeks") nimetatuid masinaid kasutusel?

Lisan ka enda korjatut visuaalset materjali, elavdamaks siinset foorumi lehte (ehk on natukenegi kasu ;)

Pilt
Põhja-Eesti päästekeskus

Pilt
Elva

Pilt
Lääne

Ja boonus rahvusvahelistelt õppustelt:
Pilt

ning veel üks boonus ;)
Pilt

P.S. Ehk kostab keegi ka Bandvagn'ide kohta ka paar kommentaari, kas neid on meil liiga vähe, ja milliste lisade või tehniliste lahenduste vms nad võiksid olla.

tänan
kert.
Postitusi: 121
Liitunud: 21:43, 15 05 2006
Asukoht: Põhjas...
Kontakt:

Re: Millega me töötame.

Postitus Postitas kert. »

1 igas keskuses. Ida oma Iisakul.
http://galerii.estrescue.eu/displayimag ... t=2&pos=15 - enne ümberehitust ja värvimist
Sadagu või tõrva, kui kõlavad kellad, siis sõidame välja...
Innar
Postitusi: 131
Liitunud: 15:15, 19 01 2006
Asukoht: Tallinn - Emmaste
Kontakt:

Re: Millega me töötame.

Postitus Postitas Innar »

kert. kirjutas:1 igas keskuses. Ida oma Iisakul.
Ja mis siis Rakvere ja Kohtla-Järve on? Lisaks veel Elva,Puhja,Põlva, Kehra, Keila, Rapla, Haapsalu. Ja mõni on vist veel kusagil üle,aga arvel mitte.
Kasutaja avatar
kalifa
Postitusi: 928
Liitunud: 06:37, 17 02 2006
Asukoht: endine Harjumaa
Kontakt:

Re: Millega me töötame.

Postitus Postitas kalifa »

Erinevalt ATV-st, tuleb nende sündmuskohale transportimiseks kasutada kastivahetussüsteemiga autosid, mis oluliselt piirab ja aeglustab nende kasutusele võttu sündmustel, samuti on meeste arv optimeeritud, mis ei võimalda mitme päästefunktsiooni üheaegset läbiviimist! :oops:
Meie praegused väljasõidujuhised ei võimala täiendavate päästeressurside kasutusele võtmisel koheselt kutsuda kodust täiendavaid mehi vaid algfaasis lihtsalt sündmusele lähimad komando lähevad arvest maha meeskonna komandos puudumise tõttu- selline olukord võib kurvalt kätte maksta üheaegsete sündmuste korral. Liigne sündmuse juhtimise astmelisus muudab otsuste langetamise venivaks ja toob kasu asemel hoopis kahju, samas võib kõrgem aste teatud omaloomingu korral nõuda OP-elt ka kirjalikku selgitust! :shock:
mõtetes olen veel Teiega!
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist