Scania P340 Wawrzaszek TLF 3000 "Barbara" (2008) - 3000L
Postitatud: 11:31, 21 05 2008
Kuna jutuks on olnud, aga kõik on vägagi kidakeelsed, siis avamegi nüüd uue teema Poolast tulnud autole.
Meil Pärnus on auto olnud arvel umbes paar nädalat. Esimese suurema tulekahjugi üle elanud.
Alusvanker: auto suhteliselt hästi tasakaalus, kallutab ja loobib vähem (ristirööpad/ lohud)kui MAN või Katariina. Õnnestunud on ka käigukasti valik. Kiirendab suht hästi, roolitunnetus on päris hea, aga mitte nii hea kui Katariinal. Oma pikkuse kohta manööverdab päris mõnusalt. Taga on olemas mõistlikud panipaigad isiklike asjade hoidmiseks(mob tel jne.). Negatiivsema poole pealt: kui kiirus läheb nii 100+ km/h muutub auto tunduvalt rahutumaks ja hakkab pikirööbastes teed otsima ja loopima- selline ootamatult järsk muutus auto käitumises võib ehmatada nii nõrgema närviga autojuhti kui MV-d. Mõistlik oleks järske kurve võtta nagu paakautoga.MV kurdab kõrval ebamugavuse üle istmel. Aga üldjoontes autojuhi seisukohalt suht mugav ja hea juhitavusega auto.
Pealisehitus ja varustus: Kappides enamus varustust viisakalt kinnitatud, kapid ise lühema mehe jaoks natukene kõrged. Pump ise suht loogiline ja töö sellega tahab natukene harjumist. Õnnestunud on valgustusmast- sellel on võimalik prozektoreid suunata sobivas/vajalikus suunas üles-alla-kõrvale ja on eraldi juhtimispuldiga, nii et Sa ka näed kuhu Sa valgust suunad. Pumba väljunditel on poole pöördega kraanid ja pump+ torustik tühjeneb mugavalt ühe nupuvajutusega. Suureks probleemiks on meile saanud vaht ja sellega seotu. Vaht tuleb ainult ühest mikseriga 52mm väljundist ja nii ei saa näiteks anda märgajat tüviliini. Tõmberedel katusel tahab lihtsalt harjumist ja loomingulist lähenemist.
Kuna pumba- paagi klapid ja kraanid liiguvad kõik suruõhuga ja teevad seda kõva pauguga on mõistlik ja tervislik eemale hoida kõigist survestatavatest ja survestatud voolikutest ning mitte lasta ennast toimuvast häirida. Paaki saab mugavalt täita mõlemalt küljelt. Pumbaruumis olevalt tabloolt näeb ära kõik autojuhile vajalikud ja mittevajalikud andmed.
Meil Pärnus on auto olnud arvel umbes paar nädalat. Esimese suurema tulekahjugi üle elanud.
Alusvanker: auto suhteliselt hästi tasakaalus, kallutab ja loobib vähem (ristirööpad/ lohud)kui MAN või Katariina. Õnnestunud on ka käigukasti valik. Kiirendab suht hästi, roolitunnetus on päris hea, aga mitte nii hea kui Katariinal. Oma pikkuse kohta manööverdab päris mõnusalt. Taga on olemas mõistlikud panipaigad isiklike asjade hoidmiseks(mob tel jne.). Negatiivsema poole pealt: kui kiirus läheb nii 100+ km/h muutub auto tunduvalt rahutumaks ja hakkab pikirööbastes teed otsima ja loopima- selline ootamatult järsk muutus auto käitumises võib ehmatada nii nõrgema närviga autojuhti kui MV-d. Mõistlik oleks järske kurve võtta nagu paakautoga.MV kurdab kõrval ebamugavuse üle istmel. Aga üldjoontes autojuhi seisukohalt suht mugav ja hea juhitavusega auto.
Pealisehitus ja varustus: Kappides enamus varustust viisakalt kinnitatud, kapid ise lühema mehe jaoks natukene kõrged. Pump ise suht loogiline ja töö sellega tahab natukene harjumist. Õnnestunud on valgustusmast- sellel on võimalik prozektoreid suunata sobivas/vajalikus suunas üles-alla-kõrvale ja on eraldi juhtimispuldiga, nii et Sa ka näed kuhu Sa valgust suunad. Pumba väljunditel on poole pöördega kraanid ja pump+ torustik tühjeneb mugavalt ühe nupuvajutusega. Suureks probleemiks on meile saanud vaht ja sellega seotu. Vaht tuleb ainult ühest mikseriga 52mm väljundist ja nii ei saa näiteks anda märgajat tüviliini. Tõmberedel katusel tahab lihtsalt harjumist ja loomingulist lähenemist.
Kuna pumba- paagi klapid ja kraanid liiguvad kõik suruõhuga ja teevad seda kõva pauguga on mõistlik ja tervislik eemale hoida kõigist survestatavatest ja survestatud voolikutest ning mitte lasta ennast toimuvast häirida. Paaki saab mugavalt täita mõlemalt küljelt. Pumbaruumis olevalt tabloolt näeb ära kõik autojuhile vajalikud ja mittevajalikud andmed.