Mäletatavasti postitasin läinud sügisel ülevaate uuest paakautost. Juhtisin tähelepanu, et auto alumine kasutustemperatuur on -30 C. Ma ei tahaks parastada, kuid päästetehnikat tellivate inimeste rumalus ruulib. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/i ... 5&l=fplead
Auto tükihind oli 6 mlj krooni. Ehk oleks sinna 6000...7000 EEK eest soojustust ära mahtunud. Ma tean kuidas autode soojustamiseks on kasutatud kivi- ja klaasvilla. Lp autotellijad palun veelkord pritsimeeste nimel osta autosid, mis oleksid võimelised opereerima -40C...-45C juures. See jätab temperatuurivaru.
See ongi tegelikult meie päästeteenistuse üks suuremaid tehnikaalaseid õnnetusi üleüldse.
Autot ei osta mitte autoinsenerid ( vastava eriala insenerid) ja autojuhid, kes nendega tööd tegema hakkavad, vaid sisekaitseakadeemia lõpetanud üliuniversaalsed tuletõrjeinsenerid.
Kui vaadata nagu ma juba olen eelnevalt rääkinud nõudeid alarmsõidukile, siis tegelikult ei tohiks mitte ükski nendest uutest sõidukitest avalikel teedel liigelda. Need ei läheks lihtsalt korralisel tehnoülevaatuselt läbi.
Seda kõike on kõrvalt huvitav vaadata- riik kehtestab normid ja nõudmised. Samas ise rikub seda kõike stoilise rahuga ja ühelgi konnal pole võimalustki köhida.
Ei Mihkel, ma ei tahtnud seda küll kohe kindlasti öelda. Vähemalt mõte ei olnud selline. Pangem käsi südamele. Kui palju praegused tehnika ja sõidukite ostmise komisjonide liikmed on sõitnud või tööd teinud erinevate veoautodega. Ma ei mõtle ühe- kahe päeva pikkust katsetamise aega, vaid aastatepikkust tööd, mille käigus tulevad erinevad hindamatud kogemused. Loomulikult olen ma rahul, et meil on uued sõidukid ja kaasaegne varustus. Müts maha nende ees, kes on selle asja ette võtnud ja suure töö ära teinud. Lihstalt autojuhi ja noore insenerihakatisena tekivad mõned küsimused.