Paakautod ja redelautod al 2011

Siin arutleme teemadel, mis puudutab meie varustust. Raadiojaamadest hansalauani, joatorust autodeni.
mrali
Postitusi: 252
Liitunud: 16:59, 20 03 2008
Asukoht: Tallinn-Läänemaa
Kontakt:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

PostitusPostitas mrali » 23:21, 19 09 2013

Sisemini dokiregistris on üks kahjuks AK märkega kiri Rahaminile, pealkirjaks redelite soetamine. Ilmselt tulev aasta midagi tahetakse soetada.
Olen kuulnud ka, et Mustamäe 42 Narva andmise nõusoleku tingimus oli, et pealinn saab esimese nendest uutest redelitest. Võib ka arvata, et teine koht, kes kindlalt uue redeli saab, on kas Jõhvi või Kohtla-Järve.

mrali
Postitusi: 252
Liitunud: 16:59, 20 03 2008
Asukoht: Tallinn-Läänemaa
Kontakt:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

PostitusPostitas mrali » 14:32, 29 10 2013

http://www.rescue.ee/5163:34636437_333877

Selle alt leiab ühe kokkuvõtte 2014 investeeringutest ja tundub, et 6 redeli ost 2014 on otsustatud. Saajad, teades olemasolevaid ressursse: Tallinn, Jõhvi, Viljandi, Rakvere, Kuressaare, Võru. See võimaldab kindraleil siis likvideerida Võru (kunagi ühe sealse pritsumehega vesteldes mainis viimane, et sakslased tahavad juba ammu seda 1965. a. MB-d tagasi) 41, Rakvere 41 ja ka Kuressaare 42 kui vanakesed. Tegelikult kipun ka arvama, et Kesklinna 41 võib ka asenduda uuemaga ja vana masin saab siis Võrus/Viljandis/Kuressaares edasi töötada.

11 redelit/tõstukit Eestii peale on aga selgelt ikka vähe (Haapslau ja Paide kohale jäävad suured augud ja Valgas ilmselt loodetakse lätlastele).

ffw
Postitusi: 15
Liitunud: 10:21, 05 04 2008
Kontakt:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

PostitusPostitas ffw » 08:29, 06 11 2013

Teostasime koostöös Lääne politseiprefektuuriga oma paakautode mõõtmised, tulemuseks oli kokku 13 ülekaalulist paakautot (LäPK-is). Politsei sõnul kerge ülekaalulisus ei mõjuta sõiduki juhitavust ja ei tekita suuremat ohtu sõidukijuhile (päästjale), kui normkaalus sõiduk. Piirangud tulenevad seoses maanteede korrashoiuga (roobaste tekkimine jne).

Meie paakautode ülekaalud võiks jagada kaheks:
1. kerges ülekaalus paakautod (7), mille ülekaalud jäävad politsei poolt lubatavasse hälbe piiridesse (Aravete, Koeru, Käina, Kärdla, Häädemeeste, Nõva ja Märjamaa);
2. suures ülekaalus paakautod (6), mille ülekaalud jäävad hälbe piirile (ca 500kg) või üle selle:
• Türi – (teine telg 2353kg);
• K-Nõmme – (esitelg 482kg);
• Haapsalu – (esitelg 657kg);
• Lihula - (teine telg 474kg);
• Orissaare – (teine telg 661kg ja kolmas telg 778kg);
• Risti – (teine telg 743kg ja kolmas telg 1101kg).

Arutasime teemat koos haldustalitusega ja otsustasime, et suures ülekaalus olevad autod tuleb kõrvaldada operatiivarvestusest (6 sõidukit), alates 06.11.2013, kuna need võivad tekitada ka ohtu sõiduki juhile. Kerges ülekaalusolevate sõidukite puhul oleme arvamusel, et tööd võiks jätkata, kuniks PA HAO ja PTO on oma ametlikud seisukohad esitanud.

Hetkel on Läänemaa olukord kõige nukram, kuna Lihula, Risti ja Haapsalu paakautod on suures ülekaalus. Toimepidevuse paremaks tagamiseks viime Rapla paakkonteineri tagasi Haapsalusse ja paneme seal operatiivarvestusse alates 07.11.2013 (piirkonna juhid lepivad ise kokku ja korraldavad paakkonteineri liigutamise ning meeste juhendamise). Raplat hakkavad katma Märjamaa, Kehtna, Lokuta ja Kuimetsa paakaautod.

Haldustalitus koostab PA HAO-le detailse ülevaate meie kaalumistest ja olukorrast, seisukohtade saamiseks. Alustame esimese prioriteedina koheselt suures ülekaalulus olevate paakautode lahenduste otsimisega ja hinnapakkumiste võtmisega. Võimalik, et igale paakautole tuleb leida erinev lahendus (sektsioonide sulgemine, poide kasutamine, varustuse ümberpaigaldamine jne). Heal juhul oleks võimalik alustada ümberehitustega juba sel aastal. Kindlasti on eesmärk viia vastavusse ka kerges ülekaalus olevad sõidukid, kuid see jääb kindlasti järgmisse aastasse. Igal juhul tuleb olukord kiiremas korras lahendada ning vastav rahaline kate ka leida.

Seniks pikka meelt ja kannatust, 2015 aastal ehk lahenevad olukorrad lõplikult!

sosku
Postitusi: 333
Liitunud: 20:42, 21 12 2006
Asukoht: Tln.
Kontakt:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

PostitusPostitas sosku » 18:46, 06 11 2013

Uskumatu :shock: , pole sõnu...
Aga tohib küsida, millest järsku probleem tekkis? Ega need masinad meil üleeila ei tekkinud. Aastaid on hakkama saadud ja nüüd järsku enam ei tohi? Ning teistes regioonides vuravad siis võimalikud "ülekaalulised" siis endiselt rõõmsalt edasi?

ipi
Postitusi: 87
Liitunud: 10:11, 07 10 2007
Asukoht: L-Viru
Kontakt:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

PostitusPostitas ipi » 19:27, 06 11 2013

sosku kirjutas:Uskumatu :shock: , pole sõnu...
Aga tohib küsida, millest järsku probleem tekkis? Ega need masinad meil üleeila ei tekkinud. Aastaid on hakkama saadud ja nüüd järsku enam ei tohi? Ning teistes regioonides vuravad siis võimalikud "ülekaalulised" siis endiselt rõõmsalt edasi?

Idas on paakautod juba kaalude peal käinud ja asjad aasta esimeses poole korda aetud.
Probleemne auto pidi olema Barbaraga, millel pidi esisild ülekaalus olema kui meeskond autos :roll:

Kasutaja avatar
kalifa
Postitusi: 927
Liitunud: 06:37, 17 02 2006
Asukoht: endine Harjumaa
Kontakt:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

PostitusPostitas kalifa » 22:14, 06 11 2013

Mälu värskendamiseks võib neid masinaid ka galeriis näha; http://galerii.estrescue.eu/index.php
Milles siis probleem! :shock: Enamikus on tegemist vanadest kütuse veokitest ümber ehitatud ja pääste vajadustele vastavaks kohendatud veokitega, nendest ülekoormustest teadsid juhid ju ka varem, nüüd aga anti asjale ametlik käik, sest raske liiklusõnnetuse korral oleks võinud saada see ka juhti osaliselt süüdi mõistvaks eelduseks. Mõned ülekaalud on tekkinud kindlasti ka sellest, et Eestisse registreerimisel on vähendatud autode registrimasse ja sillakoormuseid, viidud need vastavusse Eestis kehtivate erisustega võrreldes teiste põhjamaadega, teiseks on kütuse erikaal kergem, kui veel ja siin oleks ümberehitusel tulnud rohkem matemaatilist tööd teha või otsida abi pealisehituste tegijatelt, kellel vastavad arvutiprogammid olemas, mis sildade konfrigatsiooni järgi näitab pealisehituse asendist sõltuvaid piirkoormuseid, näiteks siin Soomes on lubatud veotelje koormuseks minu juhitaval vedukil 11,5 tonni..
mõtetes olen veel Teiega!

raigo
Postitusi: 167
Liitunud: 12:49, 03 09 2006
Asukoht: Rapla
Kontakt:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

PostitusPostitas raigo » 22:18, 06 11 2013

lihtsalt huupi pakun- kiirtyhjendusklappide paigaldamine :roll:
112

Doktor
Postitusi: 1303
Liitunud: 14:24, 11 01 2006
Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
Kontakt:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

PostitusPostitas Doktor » 09:53, 07 11 2013

raigo kirjutas:lihtsalt huupi pakun- kiirtyhjendusklappide paigaldamine :roll:

Räägi palun pikemalt.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.

mrali
Postitusi: 252
Liitunud: 16:59, 20 03 2008
Asukoht: Tallinn-Läänemaa
Kontakt:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

PostitusPostitas mrali » 11:03, 07 11 2013

Meil veel selline käskkiri väljas.

http://www.rescue.ee/5163:34636437_333827

Andres S
Postitusi: 7
Liitunud: 13:58, 15 05 2010
Asukoht: Kohtla-Järve
Kontakt:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

PostitusPostitas Andres S » 12:06, 07 11 2013

Doktor kirjutas:
raigo kirjutas:lihtsalt huupi pakun- kiirtyhjendusklappide paigaldamine :roll:

Räägi palun pikemalt.

Usun, et mõeldi kiiret paagi tühjendamist, et mõõtmisel oleks koormus teljele väiksem.
&i?

raigo
Postitusi: 167
Liitunud: 12:49, 03 09 2006
Asukoht: Rapla
Kontakt:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

PostitusPostitas raigo » 14:47, 07 11 2013

Doktor kirjutas:
raigo kirjutas:lihtsalt huupi pakun- kiirtyhjendusklappide paigaldamine :roll:

Räägi palun pikemalt.
Kiirtühjendusklappidega saab täita basseini ja minna kiirelt uue vee järgi.
112

Doktor
Postitusi: 1303
Liitunud: 14:24, 11 01 2006
Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
Kontakt:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

PostitusPostitas Doktor » 16:42, 07 11 2013

raigo kirjutas:
Doktor kirjutas:
raigo kirjutas:lihtsalt huupi pakun- kiirtyhjendusklappide paigaldamine :roll:

Räägi palun pikemalt.
Kiirtühjendusklappidega saab täita basseini ja minna kiirelt uue vee järgi.

Seda nüüd küll, olen näinud ja teinud, ma rohkem mõtlesin, et kuidas see massiteemaga haakub. Aga võisin ka valesti aru saada.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.

raigo
Postitusi: 167
Liitunud: 12:49, 03 09 2006
Asukoht: Rapla
Kontakt:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

PostitusPostitas raigo » 08:26, 08 11 2013

Seda nüüd küll, olen näinud ja teinud, ma rohkem mõtlesin, et kuidas see massiteemaga haakub. Aga võisin ka valesti aru saada.[/quote]
Kui võtta 1 sektsioon paagilt ära siis ju kaalujaotus sildadele kohe paigast ära.
112

Doktor
Postitusi: 1303
Liitunud: 14:24, 11 01 2006
Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
Kontakt:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

PostitusPostitas Doktor » 10:24, 08 11 2013

raigo kirjutas:Seda nüüd küll, olen näinud ja teinud, ma rohkem mõtlesin, et kuidas see massiteemaga haakub. Aga võisin ka valesti aru saada.

Kui võtta 1 sektsioon paagilt ära siis ju kaalujaotus sildadele kohe paigast ära.[/quote]
Selge. Mindi kaaluma ja siis avastati, et mootorikütus kaalub vähem kui vesi. Arusaadud. :)
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.

Doktor
Postitusi: 1303
Liitunud: 14:24, 11 01 2006
Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
Kontakt:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

PostitusPostitas Doktor » 10:25, 08 11 2013

Doktor kirjutas:
raigo kirjutas:Seda nüüd küll, olen näinud ja teinud, ma rohkem mõtlesin, et kuidas see massiteemaga haakub. Aga võisin ka valesti aru saada.

Kui võtta 1 sektsioon paagilt ära siis ju kaalujaotus sildadele kohe paigast ära.

Selge. Mindi kaaluma ja siis avastati, et mootorikütus kaalub vähem kui vesi. Arusaadud. :)[/quote]
On sul klappidest pilte? Kui on pane galeriisse, teistel ka hea vaadata.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

Creative Commonsi litsents
Siin foorumis avaldatu on litsentseeritud Creative Commonsi Autorile viitamine 4.0 Rahvusvaheline litsentsi all.
Based on a work at http://foorum.estrescue.eu/.