1. leht 5-st

Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 17:43, 22 11 2010
Postitas raigo
On üks kirja tükk, kus väidetavalt alates 2011 soetatakse 30 paakautot ja 7 redelautot. Kas keegi on kuskilt midagi täpsemat kuulnud? :roll:

Re: paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 18:20, 22 11 2010
Postitas sosku
Suvel juhtusin nägema mingit teleuudist, kus Timberg rääkis uuel aastal eurorahede eest tulevatest paakautodest. Kuid nimetatud number nii suur küll polnud.

Re: paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 18:21, 22 11 2010
Postitas raigo
see number pärineb mingist arengukava dokust.

Re: paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 22:14, 22 11 2010
Postitas alexs95
kui ostavadki uued redelid siis loodetavasti mite sealt kust pärnu oma sest iluasju pole vaja :razz:

Re: paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 23:46, 22 11 2010
Postitas mrali
Ametiühingu teemas oli mingi vihje, et Venemaale antud abi eest saab 10M eest tehnikat osta (paagid). 30 paaki oleks muidugi suur abi, saaks ZIL-id ning 1960-70. aastate läänemasinad asendatud. Samas 7 redelit on reaalsuses võttes vähe (eks need lähevad ZIL-ide ja mõne humanitaarmasina asendamiseks vaja). Kuskil olen ka juba varemgi maininud, et väiksema koormusega maakonnakeskustesse oleks paras osta mõni pruugitud, kuid tehaseremondi läbinud masin...

Re: paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 23:04, 23 11 2010
Postitas alexs95
Aga mis tehnikat venemaale saadeti üldse lugesin küll et pumbad ja voolikud aga keegi ehk teab täpsemalt?

Re: paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 18:44, 24 11 2010
Postitas <Tuletõrjuja>
Kuulsin raadiost, et hakkatakse Depoosid remontima . Mis raha eest siis seda tehakse ?

Re: paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 21:59, 24 11 2010
Postitas mrali
Depooremont tulevat CO2 kvootide ärist.

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 00:23, 24 12 2010
Postitas Doktor
Meil on selline asi silmade alt mööda läinud
http://www.rescue.ee/5163:34636437_95059:2

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 13:16, 19 09 2011
Postitas mrali
http://www.rescue.ee/5163:34636437_200259

Selline huvitav dokument leitud, kolm Brontot ja Pärnu MAN siis nö ohutud. Ei tea, paljudesse kohtadesse neis uutes arengukavades üldse on selline võime ette nähtud pärast seda, kui ZIL-id ja humanitaarabiautod otsa saavad... :roll:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 00:22, 09 10 2011
Postitas mrali
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=59417370

Pikem artikkel Sisemini investeeringutest 2012. Seal ka selline lause:

1,7 miljonit eurot on tuleval aastal ette nähtud päästeametile, et soetada tuletõrje- ja päästetehnikat, sealhulgas 10 suurendatud maastikuläbivusega põhiautot, kuus suurendatud läbivusega paakautot ja kaks redelautot.


Keegi teab neist kavadest rohkemat - eriti, mis põhiautodest juttu on - kas midagi 66te/131te asemele või ikka 1-1-teks? Isiklikult vaataks ma välismaalt väiksematele maakonnakeskustele ala Haapsalu ja Paide veel mõne kasutatud, kuid heas korras või tehase taasteremonditud redeli/tõstuki juurde.

PS - selline dokument ka, paraku tundub Rauas olema salatsemismaania 101% - http://adr.siseministeerium.ee/sisemin/dokument/76668 Eeldan, et selle sisu haakub eelviidatuga.

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 20:52, 08 12 2011
Postitas mrali
http://www.ziemellatvija.lv/news/articl ... l_id=24719
http://www.vugd.gov.lv/lat/aktualitates ... utomasinas

Valka lõunanaabrid said siis eurorahadest uue Iveco Magirus 42 m korviga redeli ning 10-tonnise tutika Iveco (Leedu pealisehitusega) paagi ka. Tõenäone, et siis Valga 1970. a. Magirus läheb käigust maha. Kuigi, mina nt annaks järgmisest Eesti paakide partiist ühe kindlasti ka piirilinna juba raudteesõlme pärast.

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 21:28, 09 12 2011
Postitas kalifa
mrali kirjutas:
Valka lõunanaabrid said siis eurorahadest uue Iveco Magirus 42 m korviga redeli ning 10-tonnise tutika Iveco (Leedu pealisehitusega) paagi ka. Tõenäone, et siis Valga 1970. a. Magirus läheb käigust maha. Kuigi, mina nt annaks järgmisest Eesti paakide partiist ühe kindlasti ka piirilinna juba raudteesõlme pärast.
Tunnen neile Iveco valiku puhul kaasa, aga eks siingi kompensatsiooni tingimused mängus, mis kohustab sellist valikut tegema! :cry:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 21:49, 10 12 2011
Postitas mrali
Eelpostitaja jutule lisaks, et Lätis-Leedus on selline Kesk-Euroopa mõju märksa suurem olnud päästele kui meil, seega ka selliseid tehnikavalikuid - oma märkmete kohaselt meil peale Viljandi, Põlva ja Võru Saksamaalt väga palju mujale masinaid pole ka tulnud. Lätlastel on teadupärast tegija ka Renault (ka galeriis ühe sealse sellise põhiauto pilt...). Sarnase piiriala programmiga hankisid lätlased eelmisel aastal ka Jelgavasse ja Bauskasse uued Iveco Magiruse redelid - vt nt http://www.delfi.lv/news/national/novad ... d=35153725 .

Aga teemasse: Sisemin uurib Ametilt nende plaane paakidega seoses, mh ka võimalikku varianti, et soetada kasutatud paake ja need pääste tarbeks ümber teha. Vt http://adr.siseministeerium.ee/sisemin/dokument/85414

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 08:25, 08 05 2013
Postitas Rommi96
Kuna see Pärnu 41 siiamaile tagasi tuli? Kuidas nüüd tehnika töötab?