5. leht 5-st

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 13:49, 20 10 2015
Postitas alexs95
Ellmisel nädalal nägin Tartust-Tallinna liikudes annelinna uut redelit liikus Tartu poole.
Huvitav millal esimesed uued ka reaalselt kasutusse võetakse :roll:

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 14:53, 27 11 2015
Postitas mrali
Uued redelid peaks kõik kohe lähipäevil arvele minema, Saarlase veebilehel juba ka kirjutatakse, et Pärnu MAN läheb homme uude koju Kuressaares.
Annelinna Bronto asendab Võru poolesajandilist muuseumieksponaati, Narva Bronto läheb vist Rakverre, Lilleküla 42 Lasnamäele ja Kesklinna Scania Viljandile. Mis saab tänastest Kuressaare 42-st ja Rakvere 41-st ma ei tea, ühe Tammearu käskkirja järgi on ka Raplale mingi 4-x ette nähtud (Rakvere oma?!)...

Uute masinate numbrid kah:

108BPD - Jõhvi
053BPK - Pärnu
054BPK - Annelinna
460BPK - Lilleküla
461BPK - Kesklinna
462BPK - Narva

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 18:53, 06 12 2015
Postitas mrali
Saaremaa juba "uue" auto kätte saanud - vt https://www.meiemaa.ee/index.php?conten ... rtid=67608

Milline praegu seis Rakvere, Viljandi, Võruga on ning - mis redel või tõstuk Raplasse on lubatud (vt Ameti dokumendiregistris teenuste käskkirja)?

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 22:58, 11 12 2015
Postitas mrali
Häire numbris 1/2016 (veebis ülal) kodanik Soodla pikk jutt kõrgustest päästest ja uutest redelitest. Teooriajuttu kõvasti ning Haapsalu, Paide ja Jõgeva saavad n-ö kompensatsioonina hüppepadjad. Soodla väidab samas ka, et mandril jõuab nüüd redel tunniga kõigisse linnadesse ja alevitesse. Kaheldav reaalsuses, näiteks kasvõi Haapsalu puhul (Rapla 90, Tallinn 100, Pärnu 110 km). Valgas loomulikult loodetakse lätlastele.

Rakvere 41 antakse Raplale, Kuressaare ja Võru omad ilmselt lõpetavad teenistuse.

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 16:08, 13 12 2015
Postitas sosku
Sakalas pikk lugu Viljandi pritsimaja saamise loost ja muu hulgas on Jüri Sooviku kommentaar:

«Garaaži osa on väikseks jäänud, ametiruumid on aga tänase päeva jaoks liiga suured,» nendib ta. «Proportsioonid on täielikult paigast ära selles mõttes. Inimeste poolega on nagu on, hea küll, aga garaaži pool on väike ja me oleme väga hädas sellega. Autod on suuremaks läinud ning kogu tänapäeva tehnika kasutamine ja hooldus eeldab teisi tingimusi. Hoolduse tegemiseks peame näiteks auto välja ajama.»Soovik lisab, et ümber ehitada hoonet ei saa ning praegu on neil näiteks probleem uue redelautoga, mis jõuab kohale tuleva aasta kevadel. «Oleksime selle kätte saanud juba sügisel, aga see poleks lihtsalt ära mahtunud. Nüüd siis ehitatakse peagi selle tarvis maja taha uus hall.»

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 21:57, 13 12 2015
Postitas Doktor
sosku kirjutas:Sakalas pikk lugu Viljandi pritsimaja saamise loost ja muu hulgas on Jüri Sooviku kommentaar:

«Garaaži osa on väikseks jäänud, ametiruumid on aga tänase päeva jaoks liiga suured,» nendib ta. «Proportsioonid on täielikult paigast ära selles mõttes. Inimeste poolega on nagu on, hea küll, aga garaaži pool on väike ja me oleme väga hädas sellega. Autod on suuremaks läinud ning kogu tänapäeva tehnika kasutamine ja hooldus eeldab teisi tingimusi. Hoolduse tegemiseks peame näiteks auto välja ajama.»Soovik lisab, et ümber ehitada hoonet ei saa ning praegu on neil näiteks probleem uue redelautoga, mis jõuab kohale tuleva aasta kevadel. «Oleksime selle kätte saanud juba sügisel, aga see poleks lihtsalt ära mahtunud. Nüüd siis ehitatakse peagi selle tarvis maja taha uus hall.»
Ei midagi uut päikese all. Enne kui nüüd juba endine Tartu 42 sai tõesti Tartus baseeruda, seisis see vist kaks aastat Tõrvandi komandos. Auto ei mahtunud Kalevi tn komandosse ära. Hiljem juurdeehitusega see probleem likvideerus.

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 18:46, 18 03 2016
Postitas sosku
Mis probleem sellel Kesklinna Ivecol on?
(vana hea Scania on juba ei-tea-mitmendat-nädalat asendamas)

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 21:35, 16 04 2016
Postitas Sarka
Noh, AÜ, miks ei seleta, et mis ja miks ja kus?
KES-41 on täiesti OK, aga ta baseerub lihtsalt mujal. Teise redeli meeskond oli lihtsalt "teravad pliiatsid" ja tegid nii, et NENDE redel on p..... ja otsus KES 41 on ................ ja vana Kesklinna 41 tagasi. Nii lihtne see ongi.

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 13:27, 17 04 2016
Postitas sosku
Sarka kirjutas:Nii lihtne see ongi.
Olen rumal. Essugi ei saanud sellest mõistukõnest aru.

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 14:35, 17 04 2016
Postitas alexs95
Nojah eks siis Viljandi mehed rõõmustavad tutika masina üle või mängitakse mingid teised masinad ümber?

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 17:19, 17 04 2016
Postitas pealikk
kesklinna redel on Narvas arves ja narva redel on remondis.

Re: Paakautod ja redelautod al 2011

Postitatud: 22:23, 22 04 2016
Postitas alexs95
Ok ma sain siis enne valesti aru. Aga juba___________

Hea alex, valigem palun sõnavara. by Doktor