Põhiautode moderniseerimine vs. uute ostmine

Siin arutleme teemadel, mis puudutab meie varustust. Raadiojaamadest hansalauani, joatorust autodeni.
kukekas
Postitusi: 41
Liitunud: 17:54, 05 02 2006
Kontakt:

Postitus Postitas kukekas »

Kuulge kutid,loen teid ja silm läheb kinni.Räägite siin igasugustest euronormidest mis keelavad Venemaalt autosid ostmast et nad ei vasta keskkonna tingimustele.Kuulge seltsimehed,kuidas siis meid praegu lubatakse nendega ringi tossutada.Miks me siis rikume praegu seadust?
Millisest täiustamisest te siin räägite,minuarust oleme päästeteenistus mitte mingi konstrueerimis büroo või autobaas mis tegeleb autode remondiga.Tuleks ikka jääda oma liistude juurde ja tegeleda sellega mis on meile ülessandeks antud ja mida inimesed meilt ootavad.Uue tehnikaga varustamine on riigi rida ja kui riik ei leia vahendeid et masinaparki uuendada siis osutame ka vastava kvaliteedilist teenust.
Mida sa sellel 25 aastasel Zilil täiustad,see on vaja ammu EMEX-isse viia kuigi on maastikul asendamatu riist
Doktor
Postitusi: 1307
Liitunud: 14:24, 11 01 2006
Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
Kontakt:

Postitus Postitas Doktor »

Poolas vuravad ringi STAR nimelised põhiautod, mis peaks vist poolakate oma toodang olema... natuke kiitsakad tundusid, aga siiski enam-vähem näevad välja:) Selliste koostamisega saaks Eesis vabalt hakkama... võimalus nii mõnigi ebaõnnestunud tehnoloogiline lahendus koheselt ka parandada
Tea, kas sa just seda mõtlesid, kuid repliigi korras... Kardan, et päris oma autotööstust me püsti ei pane. Ja käsitööna väikeseerias veoautosid toota on lausa lohutamatult kallis.
Kuulge kutid,loen teid ja silm läheb kinni.Räägite siin igasugustest euronormidest mis keelavad Venemaalt autosid ostmast et nad ei vasta keskkonna tingimustele.Kuulge seltsimehed,kuidas siis meid praegu lubatakse nendega ringi tossutada.Miks me siis rikume praegu seadust?
Millisest täiustamisest te siin räägite,minuarust oleme päästeteenistus mitte mingi konstrueerimis büroo või autobaas mis tegeleb autode remondiga.Tuleks ikka jääda oma liistude juurde ja tegeleda sellega mis on meile ülessandeks antud ja mida inimesed meilt ootavad.Uue tehnikaga varustamine on riigi rida ja kui riik ei leia vahendeid et masinaparki uuendada siis osutame ka vastava kvaliteedilist teenust.
Mida sa sellel 25 aastasel Zilil täiustad,see on vaja ammu EMEX-isse viia kuigi on maastikul asendamatu riist
Mina ennast küll teenindajaks ei pea. Ei hakka ka ennast teenindajaks pidama.

Mina väärtustan isiklikult algatusvõimet ja oma varustuse täiustamine on just selline algatus, mida ma kodanikult ootan. Seepärast ei näe ma midagi halba, et me ise oma autosid täiustame. Kuulusin ka ise siin jutuks olnud kompanii pritusauto ehitajate ridadesse. Kaheksamehelise grupiga ehitasime zil 131 baasil valmis pritsuauto millega hulga tööd ära tegime (oh enesekiitust :oops: ).

25. a. vanal zillil, uralil, gazil ei ole viga midagi ainuüksi sellpärast, et ta 25. a. vana on. Hea väljanägemine ei maksa. Otsatarbekus maksab. Ja arvata seda, et me ka järgmise kümne aastaga oma masinad uuendatud saame on naiivne. Lihtsalt pappi ei ole. Seepärast see moderniseerimise jutt.
Rommin
Postitusi: 25
Liitunud: 14:36, 18 01 2006
Asukoht: Tartu Keskkomando
Kontakt:

Postitus Postitas Rommin »

Doktor kirjutas:25. a. vanal zillil, uralil, gazil ei ole viga midagi ainuüksi sellpärast, et ta 25. a. vana on. Hea väljanägemine ei maksa. Otsatarbekus maksab. Ja arvata seda, et me ka järgmise kümne aastaga oma masinad uuendatud saame on naiivne. Lihtsalt pappi ei ole. Seepärast see moderniseerimise jutt.
Samas võiks lisada vene tehnika kvaliteedi ja äkki keegi võiks endale meelde tuletada garantiiaega ja hooldust teostatavaid fimasi. Minu arvates ei tehta vene tehnikale piisavalt hooldust. Seega on küsimus: Kaugele me jõuame sellise hooldusega- algusesse? Pigem siiski lääne tehnika.
talpasra
Postitusi: 4
Liitunud: 15:55, 24 03 2006
Asukoht: Kunda
Kontakt:

Postitus Postitas talpasra »

meil on siin nii , et on vana scania ja on zil.Kui põleb kulu kuskil sõidab paakauto juht ziliga välja üksi,loomulikult kui on kergem laks.Kui on raskem kulupõleng siis mõlemad autod.Mina hüppan voolikuga zilli katusele ja algabki kustutamine.Te ei kujuta ettegi kui kiiresti saab nii kustutada.Soovitan soojalt.Maastikul on vene masin üle kõige.Aga muidu ma vene standartit ei toeta.Kiirus tuleb sellest,et zilliga saab kustutada ja sõita üheaegselt.Mujal ma seda näinud pole. 8)
Rambo
reinuvader
Postitusi: 77
Liitunud: 09:33, 23 03 2006
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Postitus Postitas reinuvader »

Tere!julgeks ka sõna võtta...kui tohib?olen sellest ka varem kirjutanud(päästeameti praegu suletud foorumis)aga kordaks siis natuke.aastaid tagasi kui eestis polnud veel ühtegi uut tuletõrje autot ning riigimeestel tekkis idee hakata soetama miskit,siis esimesed kes oma tehnikat ja masinaid näitasid(seda reaalselt,teised käisid vaid piltide ja jutuga)olid soomlased ja teemaks oli muidugi"SISU"aga ma ei hakka siis seda autot just kiitma...vaid sommid pakkusid välja idee,millest me vaene riik oleks võinud kinni haarata ja nimelt,et nemad toovad sassii ja otsige eestist ise firma,d kes ehitavad kapid,panevad pumbad jne(varustus ostetaks eraldi ja kohandatakse autoga)ja autodki oleks vastavalt vajadusele ja piirkonnale kas ühe või mitme silla veolised.sommidel oli isegi firmad välja vaadatud kes võiks ehitama hakata nt endine Otepää autoremont(MAZ,de kap rem tehas),Tallinnas sama firma kes kiirabi autosid ehitab jne.....kuid sellest loobuti ja mindi ikkagi kallimat,keerulisemat ja meie ilmastikule-oludele mitte vastavat teed e siis Austria Katad.muide tookordne hinna vahe oli(jutt on täisvarustuses autost)"sisu"max 2mil....."scania"3,2mil!
Ja nüüd see jutt,et valvo on hea ja scan paha!?vahet pole(hinna vahe küll jah)olen olnud rekka juht iirimaal ja ka eestis(tuletõrje kõrvalt)ja mu tagumiku all on olnud kogu euroopa suht uus tehnika,sest iiris polnud mul oma masinat...hommikul anti see mis rivis seisis ja omadest kogemustest võin öelda,et kui masin on hästi hoitud,teh hool korralik jne...siis käib ka vene masin ideaalselt(maastikul kohati pareminigi kui lääne analoog),et vahest on nii"kallim masin pole alati oma hinda väärt ja selle töö mis teeme ära meie siin tuletõrjes saaks ka nõks odavama masinaga tehtud...samas vb jõutakse siis neid odavamaid osta nt ühe asemel juba 3 ja ka TK mehed saaks lootuse,et ka kunagi neilegi mõni uus(uuem)masin jõuaks.edu meile kõigile!
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist