Põhiautode moderniseerimine vs. uute ostmine
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Põhiautode moderniseerimine vs. uute ostmine
Alustuseks peab ütlema, et aru ma ei või Hakkasin otsima, et kas kuskil on ka esitatud põhjendused, miks mindi seda teed, et otsustati osta uued põhiautod. No kuskil kirjas ei ole. Siin on küll koht rahulolematuseks. Päästeamet on nii suletud, et vähegi põhjapanevamast otsusest saavad tõrjujad teada siis kui ütleme... info eilse otsuse kohta edastame mitte hiljem kui homme keskpäeval.
Tasapisi kümmekond aastat tagasi hakati sellest rääkima. Ühel hetkel selgus, et ostetakse uued. Tagantjärgi tarkus on täppisteadus. Saabusid neli masinat 3,2 milj. tk. Niisiis mida arvatakse sellest ostust täna. Ehk oleks olnud mõtekam minna vanade masinate moderniseerimise teed. Mida oleks vaja teha olnud? Kiirelt mõeldes, vanadele zillidele, veermiku kap. remont, uus kütusesäästlikum mootor, uued sireenid, vilkurid jms. Oleks saanud kiiremini meie raugaikka jõudnud masinatele ringi peale. Praegu on nii, et KK- des on jah, Katad, mujal Samas uus asi on uus asi. Ja varustust mahub ka zil' i omajagu ehkki muidugi mitte niipalju kui Kati' sse.
Tasapisi kümmekond aastat tagasi hakati sellest rääkima. Ühel hetkel selgus, et ostetakse uued. Tagantjärgi tarkus on täppisteadus. Saabusid neli masinat 3,2 milj. tk. Niisiis mida arvatakse sellest ostust täna. Ehk oleks olnud mõtekam minna vanade masinate moderniseerimise teed. Mida oleks vaja teha olnud? Kiirelt mõeldes, vanadele zillidele, veermiku kap. remont, uus kütusesäästlikum mootor, uued sireenid, vilkurid jms. Oleks saanud kiiremini meie raugaikka jõudnud masinatele ringi peale. Praegu on nii, et KK- des on jah, Katad, mujal Samas uus asi on uus asi. Ja varustust mahub ka zil' i omajagu ehkki muidugi mitte niipalju kui Kati' sse.
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 08:45, 26 01 2006
- Asukoht: Lääne- Viru
- Kontakt:
tehnika
Aga see on tüüpiline Päästeameti käitumine ju, et eilse ülesande saad täna teada. Tegelikult oleme ausad, venemaalt oleks selle raha eest saanud väga häid tuletõrjeautosid ja just tugikomandode jaoks. Aga see oli ilmselt põhimõtte küsimus. Ega kvaliteet nendel lääne omadel suurt parem polnud. Teame ju palju probleeme nendega on olnud. Aga ilmselt on ostu taga onupojapoliitika, mis ei ole just suur saladus Päästeametis. Kes ja kus firmas müügimees on
Kord majja ja palk mehe tasku
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 09:19, 13 02 2006
- Asukoht: endine Harjumaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Ei ole nõus. Me oleme seni veel vaba riik ja otsustame ise kust ja kellelt oma tehnika ostame. EL ei kohusta meid ostma EL' i kaupa kuigi see on soositud. Kui Katisid ostma hakati ei olnud isegi EL' i läbirääkimsed alanud (algasid 31.03.98 ). Sertifikaat kui selline annab ostjale lihtsalt kindluse, et ta saab teatud nõuetele vastava kauba. Ja veel, EV õhuseire radar on pärit McDonnel- Douglas' e firmast USA' st. Ära öeldi Prantsuse firmale (nime ei mäleta, mälu veab alt :( ) Nii et mingi "E"- kujuline tempel kuskil kapipõhjas ei ole argument. Ja veel, ma ei rääkinud uutest vene masinatest, küll aga olemasoleva moderniseerimisest.EL liikmena on meilgi kohustus töötada EU tserdiga töövahenditega. Venemaalt te selliseid ei saa!
Alustuseks toon ühe näite USA lennuväe radadelt. Nimelt on sealses lennuväes teenistuses üks tõeline "vanaraud". Pommitaja B-52. Relvastusse võeti see lennuk 1955. Tänasega siis 51. a. tagasi. Seda on pidevalt moderniseeritud- relvastus, nav. seadmed, mootorid jne. Loomulikult on ilmunud ka uusi versioone kuid mudel iseenesest on jäänud. Miks on see nii? Aga sellepärast, et ameeriklastel on raha lugemine veres ja nad loevad seda hästi. Milleks arendada, toota, osta uut kui võib lihtsalt ühe detaili asendada uuega.
Vahepeal on aega jõukust koguda ja mõelda. Eriti seda viimast, muidu juhtub jälle nii, et uus auto küll, aga sisendtoru klapp on külma tuule käes jäätumas
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 09:19, 13 02 2006
- Asukoht: endine Harjumaa
- Kontakt:
Me oleme seni veel vaba riik ja otsustame ise kust ja kellelt oma tehnika ostame....Nalja teed või mõtled päriselt nii?
Teede- ja sideministri 18. mai 2001. a määruse nr 50 Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded» lisa 1
lisandus A
Teede- ja sideministri 18. mai 2001. a määruse nr 50 Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded» lisa 1
lisandus A
Madala palgaga surmani välja! (Muidugi mitte minu surmani)
-
- Postitusi: 57
- Liitunud: 19:20, 30 01 2006
- Asukoht: PEPK KLK
- Kontakt:
Kaljul on õigus
Venemaalt ei saa me tehnikat soetada euroopa liidu nõuete tõttu.
Põhiline takistus on et venemaal toodetavad autod ei täida meil kehtivat Euro heitgaasi norme (Ei teagi kas meil hektkel kehtib veel Euro II või on juba Euro III nõuded)...Kuna euroopa liidus on need kõige karmimad maailmas.
Põhiline takistus on et venemaal toodetavad autod ei täida meil kehtivat Euro heitgaasi norme (Ei teagi kas meil hektkel kehtib veel Euro II või on juba Euro III nõuded)...Kuna euroopa liidus on need kõige karmimad maailmas.
Don't fight a battle if you don't gain anything by winning.
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Ma ei mõelnud, et peaks hakkama Venemaalt uut tehnikat ostma. Küll aga oli mõte see, et seni kuni meil e ole piisavalt raha ostmaks vajalikus tempos uut tehnikat, oleks mõtekam kaasajastada vana.
Kalju, ära ole nii maailmalõpuline :D jo me ise ka ikka veel midagi otsustame kui muidugi tahame ise otsustada. Keskkonnanõuded on muidugi punkt uute kasuks. Selles ei ole kahtlust. Samas ehk oleks saanud ka moderniseerimisega need keskkonnanõuded täidetuks.
Kalju, ära ole nii maailmalõpuline :D jo me ise ka ikka veel midagi otsustame kui muidugi tahame ise otsustada. Keskkonnanõuded on muidugi punkt uute kasuks. Selles ei ole kahtlust. Samas ehk oleks saanud ka moderniseerimisega need keskkonnanõuded täidetuks.
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: 12:11, 06 02 2006
- Asukoht: Viljandi KK
- Kontakt:
OT
Mingisugused sertifikaadid ja nõuded on USA's karmimad kui euroopas ja on nii et EU sertif. ei kehti USA's aga USA sertif. kehtib EU's - mingit sellist asja olen siis kah kuuldJa veel, EV õhuseire radar on pärit McDonnel- Douglas' e firmast USA' st. Ära öeldi Prantsuse firmale (nime ei mäleta, mälu veab alt ) Nii et mingi "E"- kujuline tempel kuskil kapipõhjas ei ole argument
Mina ei kuuluta ainumast tõde ...
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: 14:36, 18 01 2006
- Asukoht: Tartu Keskkomando
- Kontakt:
- kalifa
- Postitusi: 928
- Liitunud: 06:37, 17 02 2006
- Asukoht: endine Harjumaa
- Kontakt:
Kas te olete selle Scania jumalaks kuulutanud, et seda nii ihaldate, kes on sõitnud kraana Volvodega, see vist enam Scaniat nii heaks ei pea, samuti on Scania hind raamina ja muud kulud kõrgemad!
Kere ehitus tehased on Eestis täiesti olemas, kiirabi autosid saame ehitada küll euroopa normide kohaselt, kogu värk on kinni selles riigihanke seaduses, kus tuleb teha nõuded ja kuulutada välja riigihange, nõudeid võetakse aga euroopa normidest ja väheke vist arvestati ka mingi spetsialistide komisjoni arvamust, siis võeti välja kõik, mis omahinda tõstaksid( vedav esisild + 100 000 kr.näiteks) ja nii saadigi need uued autod, hea muidugi, et tellimus Soome läks, eks mehed, kes mõlema Scaniaga töötanud, teavad rääkida täpsemalt.
Ega need vene autod igapäevast valu vist välja kannataks, aga reservautodeks erijuhtumisteks maastikul, on nad asendamatud.
Kere ehitus tehased on Eestis täiesti olemas, kiirabi autosid saame ehitada küll euroopa normide kohaselt, kogu värk on kinni selles riigihanke seaduses, kus tuleb teha nõuded ja kuulutada välja riigihange, nõudeid võetakse aga euroopa normidest ja väheke vist arvestati ka mingi spetsialistide komisjoni arvamust, siis võeti välja kõik, mis omahinda tõstaksid( vedav esisild + 100 000 kr.näiteks) ja nii saadigi need uued autod, hea muidugi, et tellimus Soome läks, eks mehed, kes mõlema Scaniaga töötanud, teavad rääkida täpsemalt.
Ega need vene autod igapäevast valu vist välja kannataks, aga reservautodeks erijuhtumisteks maastikul, on nad asendamatud.
-
- Postitusi: 57
- Liitunud: 19:20, 30 01 2006
- Asukoht: PEPK KLK
- Kontakt:
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: 14:36, 18 01 2006
- Asukoht: Tartu Keskkomando
- Kontakt:
-
- Postitusi: 17
- Liitunud: 10:24, 13 01 2006
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
-
- Postitusi: 57
- Liitunud: 19:20, 30 01 2006
- Asukoht: PEPK KLK
- Kontakt:
Käisin poolas 2005 suvel ja poolakad ütlesid et kodukootud tuletõrjeautode tootmine tuleb kokku märksa kallim kui tellida mujalt teada tuntud kohtadest!!! kuna autod valmivad käsitööna ja peavad vastama erinevatele nõuetele. nii et ma arvan et kui juba poolas on neid kallis toota siis meil siin on sama
Don't fight a battle if you don't gain anything by winning.
- kalifa
- Postitusi: 928
- Liitunud: 06:37, 17 02 2006
- Asukoht: endine Harjumaa
- Kontakt:
Kui rääkida põhiautodest, siis uus alus ja pealisehitus oleks mõistlik valik, ehitus spetsialiseerunud tehases tuleb kindlasti odavam ja kiirem, ka euronõuded saavad täidetud.
Rääkides aga eriautodest- maastikusõidukid, paakautod, võib väikeseeria või üksikehitus olla mõttekam, paakautole võib ju raamiks võtta kasutatud ja hästi hooldatud piimaauto või kütuseveoki ja selle kohandamise käigus viia vastavusse nõuetega, selle tööga suured tehased ei tegele, oleks vaja kohta, "kompanii entusiaste" ja ressursse, ning igavene veemure saaks leevendust.
Paraku tuletõrjes saab alati karistada see, kes ise otsustab hakata olukorda parandama, kohe tulevad tagasilöögid: raha ei ole maksta ja selleks on ju palgal lukksepad, kes seda "paremini ja kiiremalt" teevad- juhtkond kardab TÕRJUJAALGATUST kui tuld, äkki on nad minust targemad ja mõtlevad paremini välja, nii me siis tammumegi kohapeal ja midagi eriti ei toimu, uued liisitavad põhiautod ei too leevendust veemuredele ega saa ka maastikul sõita, need mured jäävad kasutatud tehnika hooleks.
Rääkides aga eriautodest- maastikusõidukid, paakautod, võib väikeseeria või üksikehitus olla mõttekam, paakautole võib ju raamiks võtta kasutatud ja hästi hooldatud piimaauto või kütuseveoki ja selle kohandamise käigus viia vastavusse nõuetega, selle tööga suured tehased ei tegele, oleks vaja kohta, "kompanii entusiaste" ja ressursse, ning igavene veemure saaks leevendust.
Paraku tuletõrjes saab alati karistada see, kes ise otsustab hakata olukorda parandama, kohe tulevad tagasilöögid: raha ei ole maksta ja selleks on ju palgal lukksepad, kes seda "paremini ja kiiremalt" teevad- juhtkond kardab TÕRJUJAALGATUST kui tuld, äkki on nad minust targemad ja mõtlevad paremini välja, nii me siis tammumegi kohapeal ja midagi eriti ei toimu, uued liisitavad põhiautod ei too leevendust veemuredele ega saa ka maastikul sõita, need mured jäävad kasutatud tehnika hooleks.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist