Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 2014

Siin arutleme teemadel, mis puudutab meie varustust. Raadiojaamadest hansalauani, joatorust autodeni.
mrali
Postitusi: 253
Liitunud: 16:59, 20 03 2008
Asukoht: Tallinn-Läänemaa
Kontakt:

Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 2014

PostitusPostitas mrali » 22:28, 31 03 2014

Kes Põhjaga rohkem seotud, ehk oskab seletada, kas A.Mumma (irooniaga öeldult) suur ajuhiilgus paakide kaotamiseks on nüüd reaalsuses ette võetud? Viimase info järgi Mustakas, Paldiski, Assaku 21-ta - ja eeldan, eks peagi likvideeritakse Kose ja Loksa ka ära...

Haapsalu koha pealt niipalju, et laupäeval oli Haapsalu 72 koos paakkonteineriga igatahes sõiduhoos.

Doktor
Postitusi: 1304
Liitunud: 14:24, 11 01 2006
Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
Kontakt:

Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201

PostitusPostitas Doktor » 10:04, 02 04 2014

mrali kirjutas:Kes Põhjaga rohkem seotud, ehk oskab seletada, kas A.Mumma (irooniaga öeldult) suur ajuhiilgus paakide kaotamiseks on nüüd reaalsuses ette võetud? Viimase info järgi Mustakas, Paldiski, Assaku 21-ta - ja eeldan, eks peagi likvideeritakse Kose ja Loksa ka ära...

Haapsalu koha pealt niipalju, et laupäeval oli Haapsalu 72 koos paakkonteineriga igatahes sõiduhoos.

On sul see uuring olemas :?:
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.

mrali
Postitusi: 253
Liitunud: 16:59, 20 03 2008
Asukoht: Tallinn-Läänemaa
Kontakt:

Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201

PostitusPostitas mrali » 17:46, 02 04 2014

Tegemist 2010 välja ilmumnud ppt-failiga. Nüüd seda linki uurides - pepk domeen kadunud ja ka see esitlus. Ehk laadis selle keegi kunagi alla, ise oma arvutist enam ei leia. Aga seal oli selgelt välja käidud idee, et likvideerime kõik Põhja riiklikud paagid peale Keila, Kehra, Muuga ja Lilleküla, jätame kõik vabatahtlikele (lisaks veel joga väidetavast tööefektiivsusest).

Vt kunagist arutelu viewtopic.php?f=8&t=332&p=6979&hilit=mumma#p6979

mrali
Postitusi: 253
Liitunud: 16:59, 20 03 2008
Asukoht: Tallinn-Läänemaa
Kontakt:

Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201

PostitusPostitas mrali » 17:57, 02 04 2014

Lisame siia ka 2012. aasta alguses Sisemini tellimisel tehtud paakautode analüüsi (Sisemini dokumendiregistrist kunagi tiritud). See konteinerpaakide idee on minu arust ka selge hädaasi.
kiri 2012.02.14_SIM paakautode kokkuvõte.rtf
PA poolne 2012. a. analüüs
(751.43 KiB) Allalaaditud 157 korda

Doktor
Postitusi: 1304
Liitunud: 14:24, 11 01 2006
Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
Kontakt:

Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201

PostitusPostitas Doktor » 18:50, 05 04 2014

Ärge palun Mummale väga liiga tehke. Ma pole küsinud, aga arvan, et ta ise pole kah päris õnnelik, et tema tööd on küllalt kallutatult rakendatud. :YMPEACE:
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.

Doktor
Postitusi: 1304
Liitunud: 14:24, 11 01 2006
Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
Kontakt:

Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201

PostitusPostitas Doktor » 09:18, 09 04 2014

Ma pidasin seda uuringut silmas. Võtke aega lugemiseks.


paak_likvideerimine_otstarve.pdf
(724.47 KiB) Allalaaditud 191 korda
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.

mrali
Postitusi: 253
Liitunud: 16:59, 20 03 2008
Asukoht: Tallinn-Läänemaa
Kontakt:

Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201

PostitusPostitas mrali » 21:23, 10 04 2014

See viimatine analüüs mulle seni tundmatu, aga tundub olema taas suht kontorisügavustes teooriate põhjal valmis keevitatu. Ikka optimeerime, koondame jne jne

Doktor
Postitusi: 1304
Liitunud: 14:24, 11 01 2006
Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
Kontakt:

Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201

PostitusPostitas Doktor » 11:03, 17 04 2014

Kas keegi teab, mis asi on keskmine paakauto? Selles analüüsis on kirjas.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.

raigo
Postitusi: 169
Liitunud: 12:49, 03 09 2006
Asukoht: Rapla
Kontakt:

Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201

PostitusPostitas raigo » 19:17, 18 04 2014

:§§: :§§: Raplasse on paaki vaja :§§: :§§:
Või on ikka vaja oodata mingi "pauku" ???
112

mrali
Postitusi: 253
Liitunud: 16:59, 20 03 2008
Asukoht: Tallinn-Läänemaa
Kontakt:

Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201

PostitusPostitas mrali » 21:56, 19 04 2014

raigo kirjutas::§§: :§§: Raplasse on paaki vaja :§§: :§§:
Või on ikka vaja oodata mingi "pauku" ???


Eks seda pauku oodatakse.

Naeruväärne on ka see idee, et Valgas võiks Valka paak olla esimene abi - redelist juba seal loobuti. Paneks siis üldse juba Valga komando kinni, saab paarikümne inimese palga säästa jne jne.

Doktor
Postitusi: 1304
Liitunud: 14:24, 11 01 2006
Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
Kontakt:

Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201

PostitusPostitas Doktor » 08:40, 22 04 2014

Paugud paukudeks, need käivad juba praegu. Kas keegi tõesti ei tea, mida sisaldab endas arvutuste aluseks võetud paakauto? See on väga oluline. :-? Ma tahaks arvutusi kontrollida, aga ei saa, kuna lähteandmed analüüsis on puudulikud. Seepärast palun abi.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.

ipi
Postitusi: 87
Liitunud: 10:11, 07 10 2007
Asukoht: L-Viru
Kontakt:

Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201

PostitusPostitas ipi » 09:08, 22 04 2014

Doktor kirjutas:Paugud paukudeks, need käivad juba praegu. Kas keegi tõesti ei tea, mida sisaldab endas arvutuste aluseks võetud paakauto? See on väga oluline. :-? Ma tahaks arvutusi kontrollida, aga ei saa, kuna lähteandmed analüüsis on puudulikud. Seepärast palun abi.

Julgeks oletada, et selles öeldud keskmine paakauto definitsiooni saad teada kui loed seda esimest analüüsi, kus on lahti seletatud praegune hetkeseis paakide osas

raigo
Postitusi: 169
Liitunud: 12:49, 03 09 2006
Asukoht: Rapla
Kontakt:

Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201

PostitusPostitas raigo » 19:11, 22 04 2014

Ehk on sellest abi -
Riiklike päästekomandode paakautode vajadus täna ja tulevikus

Paakautode veepaagi mahud ulatuvad kuni 19 m3 -ni, keskmine veepaagi maht on 11,3 m3. Paakautode vajaduse määramisel arvestatakse eelkõige päästekomandode paiknemisest ja varustatusest tulenevaid argumente. Välja saab jätta 5 Tallinnas asuvat päästekomandot, mille meeskonnad ei sõida üldjuhul linnast kaugemale ning kus ei ole paakautot. Väikesaartel (Kihnu, Ruhnu, Vormsi) asuvatesse päästekomandodesse ei ole otstarbekas paigutada kõige uuemat tehnikat, vaid sinna planeeritakse rotatsiooni korras tehniliselt töökorras paakauto.
112

Doktor
Postitusi: 1304
Liitunud: 14:24, 11 01 2006
Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
Kontakt:

Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201

PostitusPostitas Doktor » 10:10, 24 04 2014

ipi kirjutas:
Doktor kirjutas:Paugud paukudeks, need käivad juba praegu. Kas keegi tõesti ei tea, mida sisaldab endas arvutuste aluseks võetud paakauto? See on väga oluline. :-? Ma tahaks arvutusi kontrollida, aga ei saa, kuna lähteandmed analüüsis on puudulikud. Seepärast palun abi.

Julgeks oletada, et selles öeldud keskmine paakauto definitsiooni saad teada kui loed seda esimest analüüsi, kus on lahti seletatud praegune hetkeseis paakide osas

:YMHUG: Saab jah teada. :) Ühesõnaga paakauto kui töövahendi defineerimise aluseks on ainult veemahutavus. Muu varustus, aga ka nn keskmistatud sõidukiirus jmt on välja jäetud. OK nüüd ma natuke arvutan.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.

Doktor
Postitusi: 1304
Liitunud: 14:24, 11 01 2006
Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
Kontakt:

Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201

PostitusPostitas Doktor » 10:26, 04 05 2014

Lähteülesande kirjeldus
Eesmärk: määratleda riiklike päästekomandode paakautode paiknemise asukohad.

LÄHTEÜLESANDE KOMMENTAAR
Ülesande püstitus on üldsõnaline. Juhul kui taheti uurida paakautode baseerumise otstarbekust, siis tuleks ka nii sõnastada. Praegu tuleb välja, et soovitakse kindlaks teha paakautode asuohtasid, mis kõlab naljakalt, sest mõttekäik sunnib eeldama, et amet ei tea kus 21- d paiknevad. :- Kehva uuringu taga on aga alati ebaõnnestunult sõnastatud lähteülesanne. Seega, ülesandeks on võetud asukohtade kindlaks tegemine, tegelikult uuriti paiknemise otstarbekust. Need on kaks erinevat asja.

Pilt
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

Creative Commonsi litsents
Siin foorumis avaldatu on litsentseeritud Creative Commonsi Autorile viitamine 4.0 Rahvusvaheline litsentsi all.
Based on a work at http://foorum.estrescue.eu/.