Tegelikult on programm suuresti ette kirjutatud. Olen ise seda täiendanud ja improviseerinud. Kahjuks on materjal nii mahukas, et seda ei saa saata vaid Lääne poolt algallikast.
Aga improviseerinud olen sellistel teemadel:
kiirusel üle 25 km/h ei ole suur päästeauto enam eriti juhitav ja rusikaga vastu rinda taguvast autojuhist saab tegelikult reisija
ligi 100 % autojuhte ei tunne elamentaarset LS/LE
autojuhid ei oska kasutada tulesid
autojuhtidel pole aimugi, mida kuuleb ja näeb tavaliikleja
autojuhid( eriti kiirabiautojuhid) ei oska kasutada sireeni ja vilkureid
sõidutaktika ja trajektooride valik ( suuremate tänavate näitel)
päästes on jätkuvalt pohhuistlikke autojuhte
autojuhid ei kasuta turvavööd, aga võiksid sellele mõelda
ollakse kinni 20 aastat vanades mõttemallides
autojuhid peaks tegelema rohkem enesekontrolliga ja harjutama mõttega sõitmist
Kõige sellega olen tegelenud alarmi koolitusel. Kõike eeltoodut on võimalik kahtlejatele tõestada väga lihtsate vahenditega. Iseküsimus on asja mõttest arusaamine ja enda sõiduvigade hilisem tunnistamine.
Tegelikult ma tean, et ma olen kõige siin räägitu eest hukule määratud ja varsti tuleb minugi aeg oodata avalikku hukkamist.
