Paakautod ja redelautod al 2011
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: 12:49, 03 09 2006
- Asukoht: Rapla
- Kontakt:
Re: Paakautod ja redelautod al 2011
On sul klappidest pilte? Kui on pane galeriisse, teistel ka hea vaadata.[/quote]
Hetkel pole ja pole võimalik ka teha kuna Raplast viidi see leiutis lihtsalt ühel õhtul Haapsalu 72 peale .Raplas hetkel paak puudub.
Hetkel pole ja pole võimalik ka teha kuna Raplast viidi see leiutis lihtsalt ühel õhtul Haapsalu 72 peale .Raplas hetkel paak puudub.
112
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 09:55, 06 04 2007
- Kontakt:
Re: Paakautod ja redelautod al 2011
Teema tõstatas AÜ (ei tea milline neist). Põhjusega, et ülekaalulised autod on päästjatele ohtlikud.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: 12:49, 03 09 2006
- Asukoht: Rapla
- Kontakt:
Re: Paakautod ja redelautod al 2011
HAAPSALU 21 Scania P94 - 961VVV 2345706 0+0+1 0 0/0 0+0 Jaak Hansman Paak 9 t, pump 15 l/s, Otter 20l/s
HAAPSALU 72 Scania P94 - 961VVV 2345706 0+0+0 0 0/0 0+0 Jaak Hansman Ümberistumisega H21-lt; Paak on peal reageerib viibega
Kus on POINT???
Raplas pole endiseselt paaki!!! Aga on vaja!!!
HAAPSALU 72 Scania P94 - 961VVV 2345706 0+0+0 0 0/0 0+0 Jaak Hansman Ümberistumisega H21-lt; Paak on peal reageerib viibega
Kus on POINT???
Raplas pole endiseselt paaki!!! Aga on vaja!!!
112
-
- Postitusi: 95
- Liitunud: 14:46, 23 10 2006
- Kontakt:
Re: Paakautod ja redelautod al 2011
Ja "Otterid" lähevad ka järjest võimsamaks!?
-
- Postitusi: 254
- Liitunud: 16:59, 20 03 2008
- Asukoht: Tallinn-Läänemaa
- Kontakt:
Re: Paakautod ja redelautod al 2011
Täna RHR-is redelite hange väljas. Seoses seadusandluse muudatusega on dokud asjahuvilistele ka näha - viitenr 148740.
Olulisemad punktid, mis kiirel tutvumisel tehnokirjeldusest silma jäid:
- veoskeem 4x2
- mootor Euro6, vähemalt 290 hj;
- automaatkäigukast;
- auto max täismass 16 t, max pikkus 10,5 m, max kõrgus 3,4 m;
- töökõrgus vähemalt 30 m;
- redelil abinool koos päästekorviga (sarnane Brontodega);
- statsionaarne pump tootlikkusega vähemalt 30 l/s.
Huvitav veel kohe dokude alguses olev lause - Ühe Redelauto aastane läbisõit on keskmiselt 2150 kilomeetrit, alusauto töötunnid aastas keskmiselt 328 h ja pealisehituse töötunnid aastas keskmiselt 122 h.
Mis allikast see on võetud? Möödunud aastal liikus erinevates dokuregistrites dokumente, et tehakse 2013. aasta sees mingi kõrguspääste analüüs (oletan, et sealt Raidna oma lemmikarvu 11 võttiski, mida ta mullu pärast Pärnu tulekahju esitles). Kas keegi teab seast asjast midagi enamat?
Samuti nõutakse, et viimastel aastatel on müüdud Skandinaaviamaadesse (Soome, Rootsi, Norra, Läti) sarnast tehnikat.
Ja uued autod peaks minema: Kesklinn, Lilleküla, Narva, Jõhvi, Pärnu, Tartu - seega spekuleerin selliste ümbervangerdustega praegu (tegu suuresti isikliku arvamusega):
Lilleküla 42 - Lasnamäe
Pärnu 41 - Kuressaare (saarel pole suuremat kõrgust vaja)
Tartu 42 - Võru
Kesklinna 41 - Viljandi
Narva 42 - Rakvere.
Olulisemad punktid, mis kiirel tutvumisel tehnokirjeldusest silma jäid:
- veoskeem 4x2
- mootor Euro6, vähemalt 290 hj;
- automaatkäigukast;
- auto max täismass 16 t, max pikkus 10,5 m, max kõrgus 3,4 m;
- töökõrgus vähemalt 30 m;
- redelil abinool koos päästekorviga (sarnane Brontodega);
- statsionaarne pump tootlikkusega vähemalt 30 l/s.
Huvitav veel kohe dokude alguses olev lause - Ühe Redelauto aastane läbisõit on keskmiselt 2150 kilomeetrit, alusauto töötunnid aastas keskmiselt 328 h ja pealisehituse töötunnid aastas keskmiselt 122 h.
Mis allikast see on võetud? Möödunud aastal liikus erinevates dokuregistrites dokumente, et tehakse 2013. aasta sees mingi kõrguspääste analüüs (oletan, et sealt Raidna oma lemmikarvu 11 võttiski, mida ta mullu pärast Pärnu tulekahju esitles). Kas keegi teab seast asjast midagi enamat?
Samuti nõutakse, et viimastel aastatel on müüdud Skandinaaviamaadesse (Soome, Rootsi, Norra, Läti) sarnast tehnikat.
Ja uued autod peaks minema: Kesklinn, Lilleküla, Narva, Jõhvi, Pärnu, Tartu - seega spekuleerin selliste ümbervangerdustega praegu (tegu suuresti isikliku arvamusega):
Lilleküla 42 - Lasnamäe
Pärnu 41 - Kuressaare (saarel pole suuremat kõrgust vaja)
Tartu 42 - Võru
Kesklinna 41 - Viljandi
Narva 42 - Rakvere.
-
- Postitusi: 254
- Liitunud: 16:59, 20 03 2008
- Asukoht: Tallinn-Läänemaa
- Kontakt:
Re: Paakautod ja redelautod al 2011
Riigihangete registri alusel sõlmiti redelite ostu-müügi leping Magirusega (otse Saksamaa emafirmaga), summa 3,1 M eurot.
- kalifa
- Postitusi: 928
- Liitunud: 06:37, 17 02 2006
- Asukoht: endine Harjumaa
- Kontakt:
Re: Paakautod ja redelautod al 2011
Paneks siia juurde ka artikli. http://www.valgamaalane.ee/2921841/paas ... redelautodmrali kirjutas:Riigihangete registri alusel sõlmiti redelite ostu-müügi leping Magirusega (otse Saksamaa emafirmaga), summa 3,1 M eurot.
Täna öösel päästeti Soomes õhkpadja abil inimene 6 korruse korteri põlengult, kes alla hüpates sai kergeid vigastusi, redelautot ei saanud kasutada, sest õu oli nii kitsas, et redelautot ei saanud püsti panna, teine kannatanu päästeti ukse kaudu. Soomes on aga evakuatsiooni ja päästetehnika läbisõiduks tähistatud vastavad juurdesõiduteed parkimist keelavate eriliste märkidega.
mõtetes olen veel Teiega!
-
- Postitusi: 254
- Liitunud: 16:59, 20 03 2008
- Asukoht: Tallinn-Läänemaa
- Kontakt:
Re: Paakautod ja redelautod al 2011
Omalt poolt veel - ega tundub, et kirjeldus on pandud kokku odavaima soovis - teatavasti Magirusel Ja Metzil on tootmises ka vähemalt 37 m masinad, mis Tallinnas, Tartus, Narvas olek töötsooni poolest asisemad (elab-näeb, kui palju siis tulevast aastast hakatakse Rakverest ja Võrust Brontosid appi tellima).
Haapsalu, Paide aukudest olen varemgi kribanud, tegelt kuluks vastav kõrge tehnika ära ka Rapla/Keila/Nõmme kolmnurka ja miks mitte ka Sillamäele+Jõgevale. Valgast, kus igas asjas nüüd loodetakse lätlastele, ei hakka rääkimagi.
Haapsalu, Paide aukudest olen varemgi kribanud, tegelt kuluks vastav kõrge tehnika ära ka Rapla/Keila/Nõmme kolmnurka ja miks mitte ka Sillamäele+Jõgevale. Valgast, kus igas asjas nüüd loodetakse lätlastele, ei hakka rääkimagi.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: 12:49, 03 09 2006
- Asukoht: Rapla
- Kontakt:
Re: Paakautod ja redelautod al 2011
pakun et 1põhjus miks ei taheta neid autosid keskeestisse anda on ka see et siis oleks vaja nimetatud komandodesse ka mehi juurde. ja seda VIST enam ei juhtu et koosseisu suurendatakse...
112
- kalifa
- Postitusi: 928
- Liitunud: 06:37, 17 02 2006
- Asukoht: endine Harjumaa
- Kontakt:
Re: Paakautod ja redelautod al 2011
Nüüd on siis redelite peale panus tehtud, aga miks ei läheks sammu edasi, soetaks hoopis kombiautod http://www.vema.fi/fi/pelastusala/combi-sarja/ pole küll sellist liikluses kohanud, aga siin poleks vaja eraldi meeskonda, pääseks vett pritsima ka kohe ülevalt, see ajakulu, mis redeli kaugemalt kohalesõiduks kulub, on paraku määrava tähtsusega. Vaadates kõige suurema pilte, leidsin sealt ka lõikevahendid ja muu tavalisel kustutusautol oleva varustuse. Selliseid oleks ju hea hankida euroopa tõukefondide raha eest.
mõtetes olen veel Teiega!
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 20:42, 21 12 2006
- Asukoht: Tln.
- Kontakt:
Re: Paakautod ja redelautod al 2011
Mäletan ma õigesti, et septembris peaks saabuma esimene redel uuest partiist?
-
- Postitusi: 131
- Liitunud: 15:15, 19 01 2006
- Asukoht: Tallinn - Emmaste
- Kontakt:
Re: Paakautod ja redelautod al 2011
Esimene on kohal juba, seisab hetkel Mustamäel.sosku kirjutas:Mäletan ma õigesti, et septembris peaks saabuma esimene redel uuest partiist?
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakautod ja redelautod al 2011
Tartusse ka tuleb?Innar kirjutas:Esimene on kohal juba, seisab hetkel Mustamäel.sosku kirjutas:Mäletan ma õigesti, et septembris peaks saabuma esimene redel uuest partiist?
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 20:42, 21 12 2006
- Asukoht: Tln.
- Kontakt:
Re: Paakautod ja redelautod al 2011
Ikka tuleb Tartusse ka. Autode Eestisse jõudmise tähtaeg on hiljemalt 1. november. Seega, pisut kannatust.
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 19:38, 28 04 2007
- Kontakt:
Re: Paakautod ja redelautod al 2011
Tore kuulda. Ega kellelgi pole õnnestunud uutest redelitest mõnda klõpsu teha ?
OT küsimus: Oskab keegi täpsustada, mis olukord Tartus muidu lõppude lõpuks siis kujunenud on ? Kas on siis nii, et Annelinnas 2 põhiautot, uus nö. 6x6 paak ja Bronto ja Aleksandi tänaval 1 põhiauto ja ka paak ? Ja oskab keegi valgustada kas Tõrvandis siis nüüdsest vabatahtlikud?
OT küsimus: Oskab keegi täpsustada, mis olukord Tartus muidu lõppude lõpuks siis kujunenud on ? Kas on siis nii, et Annelinnas 2 põhiautot, uus nö. 6x6 paak ja Bronto ja Aleksandi tänaval 1 põhiauto ja ka paak ? Ja oskab keegi valgustada kas Tõrvandis siis nüüdsest vabatahtlikud?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist