Kohe ilmnes ka nende sildade suur puudus. Nad on liiga kitsad (laius 31 cm). Võttes arvesse, et need kaaluvad 20 kg tk., võtab nende ümberpaigutamine erineva rattavahega autode tarvis aega ja võtab ka naha väga märjaks. Tõsi probleem sai lahendatud kahe paari sildade kasutamisega. Siit arenes küsimus. Kui suur peaks olema sildade vahe, et ei peaks sildasid liigutama?
Remondigaraa¾ist võetud mõõtelindiga teostasin mõned mõõtmised.
Tulemused
- Katariina tagumise ratta laius on 60 cm
- Katariina tagumiste rataste välisservade vahe on 2m 40 cm
- Väikeauto VW Polo tagumiste rataste välisservade vahe on 1 m 50 cm
- Cherovlet väikebussi tagumiste rataste vahe on 2 m.
- Väikebusside ja sõiduautode rehvilaius on 15- 22 cm. Võtame 20 cm.
- Lahutame 240-150=90 Järeldame, et kui VW Polo asetada Kata ette nii, et mõlemale poole jääb võrdselt ruumi, siis jääb mõlemale poole 45 cm.
- Kujutame ette kahte mõttelist joont, mis liiguvad paraleelselt teineteisest 1 m 50 cm kaugusel. Asetame sellele joonele voolikusilla nii, et jooned jagavad sillad pikuti kaheks 31 ja 31 cm ning 150-2X31cm=88cm Ümardame parema meeldejäämise huvides selle arvu 90 cm- ni.
- Seega saavad väikeautode ja mikrobusside rehvid täies ulatuses toetuse. Kuidas on lood veoautodega või bussidega? Lahutame 60-45=15cm. Järeldame, et 15 cm laiune rehviala jääb "sõidautopoolele". Edasi lahutame 45-31=14 (ümardame 15 cm-ni) Veoautod/bussid saavad toe 30 cm ulatuses. Praktika kinnitab, et sellest piisab ka koormatud liiklusvahendi puhul.
Enne lõpetust meenutame, et sildasid on erineva laiusega. Voolikuautol paiknevad "venesillad" on 63 cm laiad. Pisut mängides saab sõiduaoutodel ruumi ära võtta ja seda veokatele anda. Niisiis peaks Kata paarina asetatud silade vahe olema 90 cm