Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
- kalifa
- Postitusi: 928
- Liitunud: 06:37, 17 02 2006
- Asukoht: endine Harjumaa
- Kontakt:
Re: Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
Oma kommentaari panin juba esimeste piltide alla, ei hakkaks sealt uuesti välja kirjutama. Kes tahab maastiku rehvidega sarnast masinat näha, vaadaku lennujaama tellitavat: http://www.wawrzaszek.com.pl/index.php?c=produkt&id=112 , paraku on selliste rehvide läbisõit asfaltteekattel väiksem, kui universaalrehvidel, samas on sellised maastikumustriga rehvid all hüdrotõstukiga Volvo tagatelgedel, siis vist peeti seda läbivust vajalikuks.
mõtetes olen veel Teiega!
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
Tuletõrjeauto puhul ei saa rehvide valikut läbisõidu alusel valida. Läbisõitu pole neil autodel ollagi. Sõltub muidugi selles, mida aluseks võtta.kalifa kirjutas:Oma kommentaari panin juba esimeste piltide alla, ei hakkaks sealt uuesti välja kirjutama. Kes tahab maastiku rehvidega sarnast masinat näha, vaadaku lennujaama tellitavat: http://www.wawrzaszek.com.pl/index.php?c=produkt&id=112 , paraku on selliste rehvide läbisõit asfaltteekattel väiksem, kui universaalrehvidel, samas on sellised maastikumustriga rehvid all hüdrotõstukiga Volvo tagatelgedel, siis vist peeti seda läbivust vajalikuks.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
Ega see auto nüüd midagi sellist ei ole. Teisalt, hea et seegi on.Andreas.R kirjutas:Kui see ei ole ammendav siis paluks defineerida sõna ammendav? Ei oska midagi lisada, ei ole näinud... Üldiselt tundus mulle, et Doktor oli pigem "veidi pettunud"?...
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: 23:45, 11 05 2009
- Kontakt:
Re: Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
Nägin täna ka oma silmaga lõpuks uue masina ära. Keeras Linnu teelt Sõpruse pst peale. Ikka uhke masin on:)
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 18:04, 17 01 2006
- Asukoht: ex PEPK
- Kontakt:
Re: Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
Keila 21 ja Muuga 21 alates homsest arves.
....kui kellad tulevad...siis on minek!!!
- kalifa
- Postitusi: 928
- Liitunud: 06:37, 17 02 2006
- Asukoht: endine Harjumaa
- Kontakt:
Re: Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
Kas Muugale hakkab siis "külakord" käima, seal ju juhtidest puudus?pealikk kirjutas:Keila 21 ja Muuga 21 alates homsest arves.
mõtetes olen veel Teiega!
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: 08:51, 25 12 2006
- Kontakt:
Re: Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
See ei pidanudki probleemiks olema. Saatsuslikuks sai aga uus Muuga paak Pirta 21-le, mis lähiajal ilmselt kaob. Koos autoga ilmselt ka juhid...kalifa kirjutas:Kas Muugale hakkab siis "külakord" käima, seal ju juhtidest puudus?
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
Täiendan pisut vahuaine dosaatori kohta tehtud märkmeid. Nimelt on asi eelkõige selles, et dosaatori manustamisskaala on väga kitsas. Osasid vahuaineid saab kasutada ka alla 1% lahusena.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
Veel mõningaid mõtteid mis pähe on tulnud
See auto on küll nimepoolest suurendatud läbivusega, kuid autol ei ole automaatset rehvide pumpamise süsteemi. Auto erisurve pinnasele on keskne läbivust mõjutav tegur. Võimalus rasketes maastikutingimustes erisurvet vähendada (rehve tühjemaks lasta) on kindlasti abiks.
Kui autole on paigaldatud selline kõrgtehnoloogiline pump, siis võiks autol olla paar juhtimist hõlbustavat lisa. Maasikusõidu teeb kergemaks külg- ja pikikalde lood, mis võiks asuda esiklaasi keskel ülaservas. Samuti ei tee paha tuua spido- ja tahhomeetri näit esiklaasile. See pole midagi väga erilist, maksab 3000...4000 EEK ja suurendab päästeauto turvalisust linnasõidul. Igakord kui juht pilgu armatuurile pöörab kaotab ta tee silmist. Suure kogemusega juhtidel pole ehk vaja, aga teenistuses ei ole kõik 1,5 milj km sõitnud.
See auto on küll nimepoolest suurendatud läbivusega, kuid autol ei ole automaatset rehvide pumpamise süsteemi. Auto erisurve pinnasele on keskne läbivust mõjutav tegur. Võimalus rasketes maastikutingimustes erisurvet vähendada (rehve tühjemaks lasta) on kindlasti abiks.
Kui autole on paigaldatud selline kõrgtehnoloogiline pump, siis võiks autol olla paar juhtimist hõlbustavat lisa. Maasikusõidu teeb kergemaks külg- ja pikikalde lood, mis võiks asuda esiklaasi keskel ülaservas. Samuti ei tee paha tuua spido- ja tahhomeetri näit esiklaasile. See pole midagi väga erilist, maksab 3000...4000 EEK ja suurendab päästeauto turvalisust linnasõidul. Igakord kui juht pilgu armatuurile pöörab kaotab ta tee silmist. Suure kogemusega juhtidel pole ehk vaja, aga teenistuses ei ole kõik 1,5 milj km sõitnud.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 10:49, 10 05 2007
- Asukoht: PEPK
- Kontakt:
Re: Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
Tundub, et üks partii kosmoselaevu oleks vaja hankida.
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
Iroonia mille aadressil...?Mihkel kirjutas:Tundub, et üks partii kosmoselaevu oleks vaja hankida.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
See on küll juba vana uudis, kuid foorumis ei ole juttu olnud. Tartlased said siis hakkama ja sõitsid vastu garaaživärava serva lafeti kõveraks. Ühtepidi ei saa muidugi autojuhi lohakust kuidagi õigustada. Teisalt, minu mäletamist mööda ei ole autol peal andurit, mis annaks infot lafeti kõrgusest. Või lihtsamalt signaliseeriks, kas lafett on tööasendis või pakitud. Väike 20 kroonine lüliti oleks selle jama teoreetiliselt ära hoidnud.
Lafeti asendi indikaator annab info horistonaaltnurga ja düüsi vertikaalnurga osas. Kõrguse kohta infot ei anna.
Lafeti asendi indikaator annab info horistonaaltnurga ja düüsi vertikaalnurga osas. Kõrguse kohta infot ei anna.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 18:04, 17 01 2006
- Asukoht: ex PEPK
- Kontakt:
Re: Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
Armatuurlaual põleb -märgiga kollane tuluke mis annab märku lafeti lahtiolemisest või ei ole koos
....kui kellad tulevad...siis on minek!!!
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
Siis on mul midagi kahe silma vahele jäänud. Lähen ja kontrollin üle.pealikk kirjutas:Armatuurlaual põleb -märgiga kollane tuluke mis annab märku lafeti lahtiolemisest või ei ole koos
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakauto Wawrzaszek [2009 a ost]
Panen siia näitena pildi ühe metsaveoauto parempoolsest astmelauast. Nagu näha on siia tagurdamise hõlbustamiseks pandud tuli. Kvaliteet pole kiita, aga aru saab.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist