Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 2014
-
- Postitusi: 254
- Liitunud: 16:59, 20 03 2008
- Asukoht: Tallinn-Läänemaa
- Kontakt:
Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 2014
Kes Põhjaga rohkem seotud, ehk oskab seletada, kas A.Mumma (irooniaga öeldult) suur ajuhiilgus paakide kaotamiseks on nüüd reaalsuses ette võetud? Viimase info järgi Mustakas, Paldiski, Assaku 21-ta - ja eeldan, eks peagi likvideeritakse Kose ja Loksa ka ära...
Haapsalu koha pealt niipalju, et laupäeval oli Haapsalu 72 koos paakkonteineriga igatahes sõiduhoos.
Haapsalu koha pealt niipalju, et laupäeval oli Haapsalu 72 koos paakkonteineriga igatahes sõiduhoos.
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201
On sul see uuring olemasmrali kirjutas:Kes Põhjaga rohkem seotud, ehk oskab seletada, kas A.Mumma (irooniaga öeldult) suur ajuhiilgus paakide kaotamiseks on nüüd reaalsuses ette võetud? Viimase info järgi Mustakas, Paldiski, Assaku 21-ta - ja eeldan, eks peagi likvideeritakse Kose ja Loksa ka ära...
Haapsalu koha pealt niipalju, et laupäeval oli Haapsalu 72 koos paakkonteineriga igatahes sõiduhoos.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
-
- Postitusi: 254
- Liitunud: 16:59, 20 03 2008
- Asukoht: Tallinn-Läänemaa
- Kontakt:
Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201
Tegemist 2010 välja ilmumnud ppt-failiga. Nüüd seda linki uurides - pepk domeen kadunud ja ka see esitlus. Ehk laadis selle keegi kunagi alla, ise oma arvutist enam ei leia. Aga seal oli selgelt välja käidud idee, et likvideerime kõik Põhja riiklikud paagid peale Keila, Kehra, Muuga ja Lilleküla, jätame kõik vabatahtlikele (lisaks veel joga väidetavast tööefektiivsusest).
Vt kunagist arutelu viewtopic.php?f=8&t=332&p=6979&hilit=mumma#p6979
Vt kunagist arutelu viewtopic.php?f=8&t=332&p=6979&hilit=mumma#p6979
-
- Postitusi: 254
- Liitunud: 16:59, 20 03 2008
- Asukoht: Tallinn-Läänemaa
- Kontakt:
Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201
Lisame siia ka 2012. aasta alguses Sisemini tellimisel tehtud paakautode analüüsi (Sisemini dokumendiregistrist kunagi tiritud). See konteinerpaakide idee on minu arust ka selge hädaasi.
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201
Ärge palun Mummale väga liiga tehke. Ma pole küsinud, aga arvan, et ta ise pole kah päris õnnelik, et tema tööd on küllalt kallutatult rakendatud.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201
Ma pidasin seda uuringut silmas. Võtke aega lugemiseks.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
-
- Postitusi: 254
- Liitunud: 16:59, 20 03 2008
- Asukoht: Tallinn-Läänemaa
- Kontakt:
Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201
See viimatine analüüs mulle seni tundmatu, aga tundub olema taas suht kontorisügavustes teooriate põhjal valmis keevitatu. Ikka optimeerime, koondame jne jne
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201
Kas keegi teab, mis asi on keskmine paakauto? Selles analüüsis on kirjas.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: 12:49, 03 09 2006
- Asukoht: Rapla
- Kontakt:
Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201
Raplasse on paaki vaja
Või on ikka vaja oodata mingi "pauku" ???
Või on ikka vaja oodata mingi "pauku" ???
112
-
- Postitusi: 254
- Liitunud: 16:59, 20 03 2008
- Asukoht: Tallinn-Läänemaa
- Kontakt:
Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201
Eks seda pauku oodatakse.raigo kirjutas: Raplasse on paaki vaja
Või on ikka vaja oodata mingi "pauku" ???
Naeruväärne on ka see idee, et Valgas võiks Valka paak olla esimene abi - redelist juba seal loobuti. Paneks siis üldse juba Valga komando kinni, saab paarikümne inimese palga säästa jne jne.
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201
Paugud paukudeks, need käivad juba praegu. Kas keegi tõesti ei tea, mida sisaldab endas arvutuste aluseks võetud paakauto? See on väga oluline. Ma tahaks arvutusi kontrollida, aga ei saa, kuna lähteandmed analüüsis on puudulikud. Seepärast palun abi.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 10:11, 07 10 2007
- Asukoht: L-Viru
- Kontakt:
Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201
Julgeks oletada, et selles öeldud keskmine paakauto definitsiooni saad teada kui loed seda esimest analüüsi, kus on lahti seletatud praegune hetkeseis paakide osasDoktor kirjutas:Paugud paukudeks, need käivad juba praegu. Kas keegi tõesti ei tea, mida sisaldab endas arvutuste aluseks võetud paakauto? See on väga oluline. Ma tahaks arvutusi kontrollida, aga ei saa, kuna lähteandmed analüüsis on puudulikud. Seepärast palun abi.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: 12:49, 03 09 2006
- Asukoht: Rapla
- Kontakt:
Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201
Ehk on sellest abi -
Riiklike päästekomandode paakautode vajadus täna ja tulevikus
Paakautode veepaagi mahud ulatuvad kuni 19 m3 -ni, keskmine veepaagi maht on 11,3 m3. Paakautode vajaduse määramisel arvestatakse eelkõige päästekomandode paiknemisest ja varustatusest tulenevaid argumente. Välja saab jätta 5 Tallinnas asuvat päästekomandot, mille meeskonnad ei sõida üldjuhul linnast kaugemale ning kus ei ole paakautot. Väikesaartel (Kihnu, Ruhnu, Vormsi) asuvatesse päästekomandodesse ei ole otstarbekas paigutada kõige uuemat tehnikat, vaid sinna planeeritakse rotatsiooni korras tehniliselt töökorras paakauto.
Riiklike päästekomandode paakautode vajadus täna ja tulevikus
Paakautode veepaagi mahud ulatuvad kuni 19 m3 -ni, keskmine veepaagi maht on 11,3 m3. Paakautode vajaduse määramisel arvestatakse eelkõige päästekomandode paiknemisest ja varustatusest tulenevaid argumente. Välja saab jätta 5 Tallinnas asuvat päästekomandot, mille meeskonnad ei sõida üldjuhul linnast kaugemale ning kus ei ole paakautot. Väikesaartel (Kihnu, Ruhnu, Vormsi) asuvatesse päästekomandodesse ei ole otstarbekas paigutada kõige uuemat tehnikat, vaid sinna planeeritakse rotatsiooni korras tehniliselt töökorras paakauto.
112
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201
Saab jah teada. Ühesõnaga paakauto kui töövahendi defineerimise aluseks on ainult veemahutavus. Muu varustus, aga ka nn keskmistatud sõidukiirus jmt on välja jäetud. OK nüüd ma natuke arvutan.ipi kirjutas:Julgeks oletada, et selles öeldud keskmine paakauto definitsiooni saad teada kui loed seda esimest analüüsi, kus on lahti seletatud praegune hetkeseis paakide osasDoktor kirjutas:Paugud paukudeks, need käivad juba praegu. Kas keegi tõesti ei tea, mida sisaldab endas arvutuste aluseks võetud paakauto? See on väga oluline. Ma tahaks arvutusi kontrollida, aga ei saa, kuna lähteandmed analüüsis on puudulikud. Seepärast palun abi.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
-
- Postitusi: 1307
- Liitunud: 14:24, 11 01 2006
- Asukoht: Kuni Nov ' 07 Tartu Keskkomando
- Kontakt:
Re: Paakautode likvideerimine osadest komandodest alates 201
Lähteülesande kirjeldus
Eesmärk: määratleda riiklike päästekomandode paakautode paiknemise asukohad.
LÄHTEÜLESANDE KOMMENTAAR
Ülesande püstitus on üldsõnaline. Juhul kui taheti uurida paakautode baseerumise otstarbekust, siis tuleks ka nii sõnastada. Praegu tuleb välja, et soovitakse kindlaks teha paakautode asuohtasid, mis kõlab naljakalt, sest mõttekäik sunnib eeldama, et amet ei tea kus 21- d paiknevad. Kehva uuringu taga on aga alati ebaõnnestunult sõnastatud lähteülesanne. Seega, ülesandeks on võetud asukohtade kindlaks tegemine, tegelikult uuriti paiknemise otstarbekust. Need on kaks erinevat asja.
Eesmärk: määratleda riiklike päästekomandode paakautode paiknemise asukohad.
LÄHTEÜLESANDE KOMMENTAAR
Ülesande püstitus on üldsõnaline. Juhul kui taheti uurida paakautode baseerumise otstarbekust, siis tuleks ka nii sõnastada. Praegu tuleb välja, et soovitakse kindlaks teha paakautode asuohtasid, mis kõlab naljakalt, sest mõttekäik sunnib eeldama, et amet ei tea kus 21- d paiknevad. Kehva uuringu taga on aga alati ebaõnnestunult sõnastatud lähteülesanne. Seega, ülesandeks on võetud asukohtade kindlaks tegemine, tegelikult uuriti paiknemise otstarbekust. Need on kaks erinevat asja.
Olukord on pisut keerulisem kui esialgu tundub.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist